Ostin Samsung Galaxy Note 10 puhelimen Elisalta 13.4.2020.Puhelin toimi kokonaiset 3 päivää jonka jälkeen alkoi temppuilla enkä päässyt edes resetoimaan puhelinta.Näytölle vaan vilahti keltainen tiedote jossa kehotettiin ottamaan yhteyttä huoltoon..huoltoon 3 päivää vanha puhelin???Tein työtä käskettyä ja laitoin huoltoon Tampereen Midares-firmalle.Kului 2 viikkoa ja yritin tavoitella huoltoa,tuloksetta.Seuraava yhteydenottoni oli 7.5.2020,sähköposti vastaus oli seliseliseliä kun huollossa on nyt ruuhkaa eikä halaistuakaan sanaa OMAN puhelimeni kohtalosta jota olin tiedustellut.Seuraava yhteydenottoni oli tänään 28.5.2020 puhelimitse enkä tavoittanut ketään. SIIS : 3 päivää vanha puhelin huollossa 6 VIIKKOA eikä kukaan osaa kertoa mitään että missä on vika!!!!!Takuulaitehan se on koska ei ollut minulla kuin 3 päivää .Olipa viimeinen puhelin minkä Elisalta ostan kun kukaan ei tiiä mistään mitään eikä ota vastuuta.Takuuajan puitteissa tulen purkamaan kaupan ja vaihdan firmaa!!!!
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs
Katso alkuperäinen viesti