Vastattu

Samsung Galaxy Note10

  • 28 May 2020
  • 1 kommentti
  • 855 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Ostin Samsung Galaxy Note 10 puhelimen Elisalta 13.4.2020.Puhelin toimi kokonaiset 3 päivää jonka jälkeen alkoi temppuilla enkä päässyt edes resetoimaan puhelinta.Näytölle vaan vilahti keltainen tiedote jossa kehotettiin ottamaan yhteyttä huoltoon..huoltoon 3 päivää vanha puhelin???Tein työtä käskettyä ja laitoin huoltoon Tampereen Midares-firmalle.Kului 2 viikkoa ja yritin tavoitella huoltoa,tuloksetta.Seuraava yhteydenottoni oli 7.5.2020,sähköposti vastaus oli seliseliseliä kun huollossa on nyt ruuhkaa eikä halaistuakaan sanaa OMAN  puhelimeni kohtalosta jota olin tiedustellut.Seuraava yhteydenottoni oli tänään 28.5.2020 puhelimitse enkä tavoittanut ketään. SIIS : 3 päivää vanha puhelin huollossa 6 VIIKKOA eikä kukaan osaa kertoa mitään että missä on vika!!!!!Takuulaitehan se on koska ei ollut minulla kuin 3 päivää .Olipa viimeinen puhelin minkä Elisalta ostan kun kukaan ei tiiä mistään mitään eikä ota vastuuta.Takuuajan puitteissa tulen purkamaan kaupan ja vaihdan firmaa!!!!

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 28 May 2020, 13:48

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Mohoi ja tervetuloa OmaYhteisöön! Ikävä kuulla että näinkin huonoissa merkeissä alkanut uuden puhelimen kanssa yhteistyö :( Mikäli sulle sopii, niin voiftaisiin kyllä mielellään koittaa selvitellä tuota puhelimesi tilannetta! Tätä varten pyytäisinkin että laitatko meille @OmaYhteisö-tiimi’lle viestiä niin päästään selvittämään asiaa että missä puhelin oikein luuhaa?