Samsung Galaxy S10 -toimitukset ja saatavuustilanne
Meillä on hyviä uutisia! Samsung Galaxy S10 -puhelinten toimitukset päästäänkin aloittamaan aiemmin kuin alunperin suunniteltiin.
Puhelimet ovat parhaillaan matkalla varastollemme ja toimitamme laitteita eteenpäin ennakkotilaajille heti niiden saavuttua. Puhelimet toimitetaan ennakkotilaajille tilausjärjestyksessä.
Samsung Galaxy S10+ White (128 GB) -laitteen tilanneista osa saa laitteen jo tämän viikon aikana. Osa ennakkotilaajista saa laitteen seuraavasta varastollemme saapuvasta erästä. Odotamme erää saapuvaksi torstaina 14.3.2019.
Päivitetty tilanne 7.3.2019.
Puhelimet ovat parhaillaan matkalla varastollemme ja toimitamme laitteita eteenpäin ennakkotilaajille heti niiden saavuttua. Puhelimet toimitetaan ennakkotilaajille tilausjärjestyksessä.
Samsung Galaxy S10+ White (128 GB) -laitteen tilanneista osa saa laitteen jo tämän viikon aikana. Osa ennakkotilaajista saa laitteen seuraavasta varastollemme saapuvasta erästä. Odotamme erää saapuvaksi torstaina 14.3.2019.
Päivitetty tilanne 7.3.2019.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Sivu 2 / 2
Vielä odotellaan tietoa koska laite saataisiin matkahuoltoon asti.
Ja odottelu loppui elisan osalta. Kilpailevasta talosta tänään päivän aikana tilaus laitettu vetämään ja on jo postipatella. Toivotaan, että oma perumiseni nopeuttaa jonkun muun laitteen saantia.
Ja odottelu loppui elisan osalta. Kilpailevasta talosta tänään päivän aikana tilaus laitettu vetämään ja on jo postipatella. Toivotaan, että oma perumiseni nopeuttaa jonkun muun laitteen saantia.
Samsung Galaxy S10+ White (128 GB) - puhelinten osalta tilanne on se, että ensimmäiset tilaukset on saatu matkaan. Valitettavasti varastolle ensimmäisenä saapunut erä oli pienempi kuin odotimme ja puhelimia lähti matkaan vähemmän kuin toivoimme.
Odotamme lisää valkoisia puhelimia saapuvaksi mahdollisesti vielä tämän päivän aikana, päivittelemme tietoa heti kun olemme viisaampia :)
Samsung Galaxy S10+ White (128 GB) - puhelinten osalta tilanne on se, että emme ole vielä saaneet Samsungilta kaikkia tilaamiamme ensimmäisen erän laitteita. Odotamme ensimmäisen erän täydennyksen saapuvan varastollemme tiistaina 12.3. Tiedotamme ko. laitteen ennakkotilanneita asiakkaita asiasta myös tekstiviestitse.
Loput ennakkotilaajat saavat valkoisen puhelimen toisesta erästä, jota odotamme saapuvaksi torstaina 14.3.
Vieläkö selviää valkoisten s10+ kohtalo tänään? Itselle ei siis ole myöskään tullut viestiä, että toimitus viivästyisi 14.3 asti.
Edit: Olikin juuri tullut ylemmäs viestiä aiheesta
Edit: Olikin juuri tullut ylemmäs viestiä aiheesta
Miksi saan tietoja edelleen s10 tulosta, vaikka olen perunut tilaukseni?
Todennäköisesti tilanne on mennyt edennyt niin, että olet perunut tilauksen juurikin niihin aikoihin, kun olemme viestejä täällä lähettäneet.
Mutta laita
S10+ 128gb prism white haettu kotiin tänään smartpostin automaatista, eilen tuli aamulla viesti että oli lähetetty. Smartpost toimii siis oikein hyvin ja on muuten mahtava puhelin!!
Tosi harmillinen juttu, jos tilaan yli tonnin puhelimen ennakkona niin odotan sen olevan julkaisupäivänä.
Samallahan olisin voinut tilata ulkomailta kun näin kauan menee, jossa on mallivaihtoehtojakin enemmän mm vihreänä, sinisenä.. 500gb versiona yms, jos ei ole ensi viikolla perillä niin peruutan koko säälittävän kaupan
Pitäisi saada jotain hyvitystä
Edit // Sanavalinta -Patomiäs
Samallahan olisin voinut tilata ulkomailta kun näin kauan menee, jossa on mallivaihtoehtojakin enemmän mm vihreänä, sinisenä.. 500gb versiona yms, jos ei ole ensi viikolla perillä niin peruutan koko säälittävän kaupan
Pitäisi saada jotain hyvitystä
Edit // Sanavalinta -Patomiäs
Edit 8.3.2019 paketti ollut matkalla yli 2 vrk. Eikä edes matkahuollolla tietoa paketin tilanteesta / sijainnista. Edessä liittymän ja operaattorin vaihto. Näin lähtee 14 vuotta Elisan / saunalahden asiakkaana ollut. Kiitos.
Edit 8.3.2019 paketti ollut matkalla yli 2 vrk. Eikä edes matkahuollolla tietoa paketin tilanteesta / sijainnista. Edessä liittymän ja operaattorin vaihto. Näin lähtee 14 vuotta Elisan / saunalahden asiakkaana ollut. Kiitos.
Jos paketti ei vieläkään ole liikkunut ja / tai sinulle ei ole tullut tekstarilla ilmoitusta, niin laitatko
Ensimmäistä kertaa ikinä peruin tilauksen Elisalta ja ostin ennakkoluurini jostain muualta :(
Eilen tein tilauksen DNA:lle valkoisesta S10 plussasta ja sieltä lähti luuri matkaan alle tunti tilauksen tekemisen jälkeen.
Eilen tein tilauksen DNA:lle valkoisesta S10 plussasta ja sieltä lähti luuri matkaan alle tunti tilauksen tekemisen jälkeen.
Eilen tein tilauksen DNA:lle valkoisesta S10 plussasta ja sieltä lähti luuri matkaan alle tunti tilauksen tekemisen jälkeen.
Meinasin jo itsekin tehdä saman mutta en olisi saanut enää ennakkotilauskuulokkeita.. No nyt ootellaan pari viikkoa jospa elisa saa laitteen toimitettua
Samallahan olisin voinut tilata ulkomailta kun näin kauan menee, jossa on mallivaihtoehtojakin enemmän mm vihreänä, sinisenä.. 500gb versiona yms, jos ei ole ensi viikolla perillä niin peruutan koko säälittävän kaupan
Pitäisi saada jotain hyvitystä
Samaa mieltä, tuon hintaisen puhelimen kun tilaa, niin sen pitäisi olla kädessä silloin kun luvataan. Muussa tapauksessa voi tilata sieltä missä näin on. Galaxy Watch / Galaxy watch active toimisi hyvityksenä tässä kohden.
Itse kanssa tilasin samsung s10+ ennakkoon ja tuli viesti toimituksen viivästymisestä että oletin Elisan hoitavan tilaukset ajallaan kun muillakin kaupoilla esim: telia ja dna on tilaukset postitettu.
Elisa voisi jotaa hyvityksiä keksiä näille ennakkotilanneille kenen puhelimet viivästyi.
Elisa voisi jotaa hyvityksiä keksiä näille ennakkotilanneille kenen puhelimet viivästyi.
Ainoa hyvitys mitä ”keksivät” todennäköisesti on jokin elisa viihteen 1kk ilmaisjakso tms. ketään muuta kuin heitä hyödyttämätön ”hyvitys”. Kello tuon luurin kylkeen niin sitä voisi jo hyvitykseksi kutsua.
Näin on. Et jotaa voisivat muuta keksiä kuin Elisa viihdettä että ihan jotain muuta esim puhelimeen liittyvää tavaraa langaton lataus teline tai jotaa muuta paitsi kuulokkeita kun ne on kuitenkin luvattu ennakkotilaajille jo muutenkin.
Tilanne on tosiaan se, että saimme laitetta vähemmän kuin ennakoimme, emmekä pystyneet tuota valkoista laitetta toimittamaan kaikille ennakkotilaajille. Odotamme täydennyseriä saapuvaksi huomenna tiistaina ja lisää torstaina. Lähetämme laitteita eteenpäin heti kun ne meidän varastollemme saapuvat.
Pahoittelemme toimitusten viivästymistä 😔
Pahoittelemme toimitusten viivästymistä 😔
Missä vaiheessa tänään tulee tieto että onko teille tullut samsungilta täydennystä?
Ja lähetetäänkö laitteita jo tänään eteenpäin?
Ja lähetetäänkö laitteita jo tänään eteenpäin?
Ja lähetetäänkö laitteita jo tänään eteenpäin?
Odotamme laitteita saapuvaksi vielä tänään illalla, varmaa tietoa meillä ei valitettavasti ole vielä! Koska aikataulu on avoin, emme vielä tiedä ehtivätkö laitteet illan postituksiin.
Eiköhän näihin laiteta jo pikkuisen prioriteettia toimitusten suhteen eikä ihmetellä ehtivätkö etanapostina lähtemään joskus. Ovat jo myöhässä, joten luulisi että toimitustapa ja vauhti olisi asap.
Puhelimia on saapunut varastollemme ja pääsemme toimittamaan valkoiset puhelimet kaikille ennakkotilaajille tästä erästä - kenenkään ennakkotilaajan ei siis tarvitse odottaa torstain erään :)
Puhelimia pakataan parhaillaan ja ne lähetetään kaikille ennakkotilaajille tämän ja huomisen aikana.
Puhelimia pakataan parhaillaan ja ne lähetetään kaikille ennakkotilaajille tämän ja huomisen aikana.
Sitten nää tunarit onnistuu toimittamaan ton paketin vielä postiin pakettiautomaatin sijasta kun nimenomaan oli ajatuksena että ehdin sen noutamaan samana päivänä.. posti menee kiinni klo19 ja kauppa missä pakettiautomaatti (niitä itseasiassa vierekkäin kolme kauppaa ja automaattia) klo21-22. Mutta ei, posti on pro. Tämä meni teiltä kyllä aivan totaalisen vihkoon.
Se, että posti tapansa mukaan kusee, on Elisan syytä tasan miten? Huvittavaa lukee näitä itkuja täältä kun ei oo mitään realismintajua osalla, saati sitten että jos alkuperäisessä mainoksessa ennakkotilaajillekin sanotaan selkeästi "Toimitukset alkavat 8.3." ja Samsung sai jopa muutamaa päivää ennen tuota määräaikaa tavaraa liikkeelle, niin silti on Elisan vika ettei Samsungilla riittänyt ensimmäiseen erään tavaraa? Kaikesta valittaminen on varmasti todella kivaa jos ei muuta elämää ole, mutta muille se näyttäytyy vain ja ainoastaan naurettavalta.
Ja btw: odotan omaanikin, kun kappaskeppanaa, Posti tapansa mukaan sössi taas. Mutta se on Postin vika, ei Elisan.
Sivu 2 / 2
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi