Vastattu

Samsung Galaxy S5 käyttöongelmat.

  • 11 joulukuu 2017
  • 1 kommentti
  • 164 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Kyseessä siis Samsung Galaxy J5 puhelin. Hei minulla on ihmeellisiä ongelmia puhelimeni kanssa, puhelin on teiltä tilattu ja otettu käyttöön, 30.10.17.
Viime viikkoon on toiminut moitteettomasti, nyt alkanut temppuilemaan, olen puhelimeen lisännyt teiltä ostamani 64 gb muistikortin.
Ongelmana on että ensimmäistä kertaa viime viikolla puhelin "jäätyi" eli oli täysin pois käytöstä, eikä mistään nappulasta saanut puhelinta päälle eikä näyttöä eloon, edes lataukseen laittaminen ei aiheuttanut reaktiota . Näin meni noin 7 minuuttia ja näyttö välähti päälle yhtäkkiä ja toimi tämän jälkeen moitteettomasti.
Juuri äsken teki taas saman, ajattelin laittaa viestin mutta kuinka ollakkaan puhelin ei reagoinut mihinkään, välillä näyttö himmeästi meni päälle kunnes sammui taas.
Aikaa en tarkalleen tiedä koska ei ole aavistustakaan koska tämä tila on mennyt päälle, kun puhelin jälleen toimi tulee samsungin logo esiin ja teksti käytetään puhelimen oman kortin verkkoa. Kannattaisiko minun tehdä tehdasetuksien palautus vai viedä huoltoon?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop 13 joulukuu 2017, 13:49

Tervetuloa Palstan joukkoon!

Kannattaa palauttaa tehdasasetukset kertaalleen ja jos senkin jälkeen ongelmat jatkuvat, niin sitten toimittaa takuuhuoltoon. Samsungin takuuhuoltona toimii Mobylife, eli voi lähettää suoraan heille tai viedä Elisa-myymälään takuukuitin kanssa, niin toimitellaan eteenpäin korjaukseen.:)
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Tervetuloa Palstan joukkoon!

Kannattaa palauttaa tehdasasetukset kertaalleen ja jos senkin jälkeen ongelmat jatkuvat, niin sitten toimittaa takuuhuoltoon. Samsungin takuuhuoltona toimii Mobylife, eli voi lähettää suoraan heille tai viedä Elisa-myymälään takuukuitin kanssa, niin toimitellaan eteenpäin korjaukseen.:)

Osallistu keskusteluun