Vastattu

Samsung Gear S3 Frontier laitevika??

  • 30 huhtikuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 411 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
2017 Joulukuun lopulla ostin ks kellon ja kerkesin sitä satunnaisesti käyttää noin 2kk kunnes se alkoi temppuilemaan.
Kellon kääntö ei avaa kellotaulua, barometri, syke, askelmittari ja muutkaan tunnistimet eivät toimi, korkeus väittää että olen 35000-145000f välimaastolla.
Olen asentanut tehasasetukset monesti ja myös poistanut Note 8:sta Gear ohjelman ja siihen muut liitetyt apsit useampaan kertaan.
Ei vaan ala pelaamaan.
Kellään tietoa mikä on vialla??
Samsung asiakaspalvelu ei kertonut muuta kuin viedä laite huoltoon.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ninjatar 30 huhtikuu 2018, 18:22

BarStar, ei tuo kyllä normaalilta käytökseltä kuulosta. 😞 Suosittelen samaa kuin laitevalmistaja, eli kannattaa viedä laite huoltoon, niin asia tutkitaan ja korjataan. Voit lähettää laitteen suoraan itse Samsungin valtuuttamaan huoltoon tai viedä kellon myymäläämme, josta se lähetetään eteenpäin huoltoliikkeeseen. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
BarStar, ei tuo kyllä normaalilta käytökseltä kuulosta. 😞 Suosittelen samaa kuin laitevalmistaja, eli kannattaa viedä laite huoltoon, niin asia tutkitaan ja korjataan. Voit lähettää laitteen suoraan itse Samsungin valtuuttamaan huoltoon tai viedä kellon myymäläämme, josta se lähetetään eteenpäin huoltoliikkeeseen. 🙂
Käyttäjätaso 2
Täytyy katsoa mitä Thaimaan Samsung huolto tuumaa kun sen sinne vien 😃

Osallistu keskusteluun