Vastattu

Samsung S8 näytön palaminen

  • 13 December 2019
  • 1 kommentti
  • 1207 katselukerrat

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei, vähän yli kaksi vuotta sitten ostettuun samsung s8 puhelimeen on ilmestynyt näyttöön palaneita sovellusten kuvakkeita. Kännykkä toimitettu huoltoon elisan liikkeen kautta ja näyttö pitäisi vaihtaa vian korjaamiseksi, mutta takuu umpeutunut syyskuun puolivälissä. Korjausarvio on 280e töineen ja osineen. Huolto ohjasi samsungille jatkotakuuta kysymään mikä taas ohjasi takaisin huoltoon.

Miten asian kanssa kannattaa edetä kun mielestäni kyseessä on selvä valmistevirhe ja tätä samaa vikaa on esiintynyt muissakin s8 puhelimissa ympäri maailman?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 16 December 2019, 14:33

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @JoonaR ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Takuutöissä meillä myymälät toimivat lähinnä laitteen ja viestin välittäjänä, eli itsessään takuuhuollon tekee valmistajan valtuuttama huoltoyritys. Näillä on siis käytännössä valmistajan ohjeet eri tilanteisiin ja vikoihin liittyen. Kuvaamasi ongelma on kieltämättä ikävän kuuloinen, mutta se että onko kyseessä valmistusvirhe vai ei on hankala ratkottava. Näytöissä kuvan saa palamaan näyttöön kiinni tuoreemmissakin paneeleissa pitämällä näyttöä auki staattisen kuvan kanssa, eli näyttökin on siis osaltaan toki kuluva osa ja sen käyttöikään vaikuttaa ihan jo käyttötottumukset ja käyttötavat. Tämä alustus siis vain sen vuoksi tähän, että muillekin selviää vähän keskustelussa esitetyn dilemman laajuus :) 

 

Elikkäs, olit nyt ollut Samsungiin yhteydessä ja sieltä ohjattiin uudestaan huoltoa kohden puhelimen kanssa? Olitko vielä ollut huoltoon yhteydessä ja oliko Samsungin ohjeistuksessa mitään muuta kuin että “ota huoltoon yhteys”?