Kysymys

Takuuhuolto

  • 28 lokakuu 2016
  • 1 kommentti
  • 259 katselukerrat

Laitoimme tyttömme puhelimen 4.8.2016 menemään korjattavaksi. Nyt kun se on kolmatta kuukautta ollut jo korjulla, ja tyttömme hermot riekaleina vanhan puhelimen kanssa, aloin kyselemään missä puhelin viipyy. Saimme vastauksen että puhelimesta on tehty ilmoitus myyjälle 12.9 että sitä ei voi korjata ja että asiakkaalle täytyy antaa uusi puhelin.
Siis 1,5 kuukautta sitten! Meihin ei ole otettu mitään yhteyttä!
Miten tälläisessa tilanteessa toimitaan?
synkin syksyisin terveisin Outi

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoittelut, että et ole saanut yhteydenottoa laitteen osalta! Jos myymälä on sinun lähelläsi, kannattaa sinun käydä suoraan myymälässä hoitamassa asiaa tai sitten laita meille asiakastietoja yksityisviestillä, niin päästään hoitamaan asiaa eteenpäin. 🙂

Osallistu keskusteluun