Vastattu

Takuuhuolto

  • 5 October 2020
  • 2 kommenttia
  • 831 katselukerrat

Minun samsung galaxy watch active 2 on ollu kohta 4 viikkoa huollossa eikä ole kuulunut mitään. Pikkuhiljaa tarvisin sen takasin käyttöön! 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 7 October 2020, 14:47

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Tässäpä vähän lisäinfoa kohtuullisesta korjausajasta: https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Uutiset/2017/viikon-vinkki-kuinka-kauan-tuotteen-korjaus-saa-kestaa/

Eli voit vaatia kaupan purkua tai uutta laitetta tilalle. Kohtuullinen korjausaika on mennyt yli joka tapauksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @Repe1987 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Voidaan koittaa selvitellä tilannetta huollon osalta jos laittelet meille @OmaYhteisö-tiimi’lle viestiä? :)