Vastattu

Takuuhuolto

  • 5 lokakuu 2020
  • 2 kommenttia
  • 332 katselukerrat

Minun samsung galaxy watch active 2 on ollu kohta 4 viikkoa huollossa eikä ole kuulunut mitään. Pikkuhiljaa tarvisin sen takasin käyttöön! 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 7 lokakuu 2020, 14:47

Moro @Repe1987 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Voidaan koittaa selvitellä tilannetta huollon osalta jos laittelet meille @OmaYhteisö-tiimi’lle viestiä? :) 

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Tässäpä vähän lisäinfoa kohtuullisesta korjausajasta: https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Uutiset/2017/viikon-vinkki-kuinka-kauan-tuotteen-korjaus-saa-kestaa/

Eli voit vaatia kaupan purkua tai uutta laitetta tilalle. Kohtuullinen korjausaika on mennyt yli joka tapauksessa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Moro @Repe1987 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Voidaan koittaa selvitellä tilannetta huollon osalta jos laittelet meille @OmaYhteisö-tiimi’lle viestiä? :) 

Osallistu keskusteluun