Wi-fi ei toimi

  • 28 maaliskuu 2017
  • 1 kommentti
  • 342 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Ostin Elisa myymälästä Samsung Galaxy Tab A (2016) tabletin 16.03 2017.Laite laitettiin myymälässä käyttökuntoon. Kotiin tultuani ja yhdistettyäni laitteen wi-fi verkkoon laite ei menekkään verkkoon vaikka lukee että on yhdistetty. Laite ei toimi ollenkaan verkossa kun wi-fi on päällä. Vanha ipad sekä Windows puhelin kyllä toimii normaalisti. Sain myös myymälästä toisen reitittimen kokeiltavaksi mutta sama oli tulos, eli ei verkkoon vaikka sanoo että on yhdistetty. Verkkoon kyllä pääsee jos ottaa Wi-fin pois päältä.

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Olitkin avannut jo toisen ketjun, jossa oli puhetta tästä samasta ongelmasta ja siellä olikin kyselty jo että minkä virheilmoituksen laite tarkalleen ottaen sanoo, kun Wifi-yhteydellä jotain yrität netissä tehdä? Jatketaan keskustelua mielellään tuossa toisessa ketjussa, ettei samasta ongelmasta ole kahta ketjua turhaan: https://palsta.elisa.fi/muu-keskustelu-29/mustaa-huumoria-505299

Osallistu keskusteluun