Airpods Pro, ostettu 1.12. ja alusta alkaen toisessa kuulokkeessa on ollut yhdistämisongelmia. Elisa Chat sanoi että myymälään vaan ja he lähettää huoltoon. Ongelmana nyt toki on että tiedän huollon ottavan oman aikansa + postiin/kuljetuksiin menevät päivät + tulevat joulupyhäpäivät… Eli olisin täysin ilman kuulokkeita 1-4viikkoa kun vanhatkin jo möin pois.
Mikäs nyt olisi fiksuin tapa toimia? Täällä palstalla on ehdoteltu että näissä asioissa oltaisiin suoraan Appleen yhteydessä. Onko kokemuksia toimiiko homma ihan niin simppelisti että jätän Elisan pois olemasta välikätenä?
Harmittaa niin pirusti että viikon sisällä ostosta havaitaan selkeä vika, jonka korjaamiseen tai toteamiseen vaaditaan erillinen huoltoon lähettäminen kun homma hoituisi simppelisti uuden tuotteen antamisella samantien ja asiakas olisi tyytyväinen.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Katso alkuperäinen viesti