Vastattu

Apple Music riesana

  • 17 marraskuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1484 katselukerrat

Hei!

Apple Music -ohjelma ilmoittaa käynnistyttyään Sinulle-tilassa, että virhe ilmaantui (an error occurred). Valitessani kirjastostani jonkun kipaleen soitettavaksi ohjelma pyytää minua valitsemaan henkilökohtaisen tai perhejäsenyyden. Valittuani perhejäsenyyden ohjelma ei nähtävästi yritysestään huolimatta saa vahvistettua jäsenyyttäni. Kuvailemani riesa ilmaantui jonkun päivityksen jälkeen.

Onko kellään kokemusta ja/tai ratkaisua ongelmaan?

Tervehtien, Ville
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi iltsinen 17 marraskuu 2015, 12:03

Viänänen kirjoitti:
Edellisen ongelman lisäksi App Storen päivitytilassa odottaa kaksi ohjelmaa (mm. Facebook) päivittäytymistään. Ohjeman latautumista kuvaava kuvio on kumpaisessakin tapauksessa muodostanut täyden ympyrän. Olisin kovin kiitollinen, jos joku osaisi avittaa probleeman kanssa.

Tervehtien, Ville

Sain tämän itse korjattua muistaakseni hard resetillä (koti- ja käynnistysnäppäin pohjassa kunnes laite sammuu). Ja tämän jälkeen muistaakseni jouduin poistamaan ja lataamaan uudelleen ko. sovellukset. Onhan sinulla varmasti viimeisin päivitys puhelimessa?

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Edellisen ongelman lisäksi App Storen päivitytilassa odottaa kaksi ohjelmaa (mm. Facebook) päivittäytymistään. Ohjeman latautumista kuvaava kuvio on kumpaisessakin tapauksessa muodostanut täyden ympyrän. Olisin kovin kiitollinen, jos joku osaisi avittaa probleeman kanssa.

Tervehtien, Ville
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
Viänänen kirjoitti:
Edellisen ongelman lisäksi App Storen päivitytilassa odottaa kaksi ohjelmaa (mm. Facebook) päivittäytymistään. Ohjeman latautumista kuvaava kuvio on kumpaisessakin tapauksessa muodostanut täyden ympyrän. Olisin kovin kiitollinen, jos joku osaisi avittaa probleeman kanssa.

Tervehtien, Ville

Sain tämän itse korjattua muistaakseni hard resetillä (koti- ja käynnistysnäppäin pohjassa kunnes laite sammuu). Ja tämän jälkeen muistaakseni jouduin poistamaan ja lataamaan uudelleen ko. sovellukset. Onhan sinulla varmasti viimeisin päivitys puhelimessa?
Ohjelmien poisto, hard reset ja uudelleenasennus tepsivät. Kovasti kiitoksia!
Kunniamerkki +3
  • ? Hyvä juttu,että auttoi! 🙂
  • Osallistu keskusteluun