Vastattu

Apple Watch series 2

  • 9 syyskuu 2016
  • 76 kommenttia
  • 7579 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

76 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Valitettavasti juuri nyt ei ole vahvistettu toimituspäivää, joten ei voida kuin odotella. Mutta toivotaan parasta ja että pian saadaan laitteita varastoon. :)

10 pv viimeisestä Elisan päivityksestä ja tilanne katsauksesta.

Voisin sanoa että ei näin p**** palvelua saa mistään muualta, olisi pitänyt tilata jostain muualta tämäkin...

Surkeaa palvelua
Valitettavasti juuri nyt ei ole vahvistettu toimituspäivää, joten ei voida kuin odotella. Mutta toivotaan parasta ja että pian saadaan laitteita varastoon. :)

10 pv viimeisestä Elisan päivityksestä ja tilanne katsauksesta.

Voisin sanoa että ei näin p**** palvelua saa mistään muualta, olisi pitänyt tilata jostain muualta tämäkin...

Surkeaa palvelua


Yli kuukausi myös odotettu, uskomatonta ettei edes tiedoteta mitään.
Käyttäjätaso 2
Valitettavasti juuri nyt ei ole vahvistettu toimituspäivää, joten ei voida kuin odotella. Mutta toivotaan parasta ja että pian saadaan laitteita varastoon. :)

10 pv viimeisestä Elisan päivityksestä ja tilanne katsauksesta.

Voisin sanoa että ei näin p**** palvelua saa mistään muualta, olisi pitänyt tilata jostain muualta tämäkin...

Surkeaa palvelua


Yli kuukausi myös odotettu, uskomatonta ettei edes tiedoteta mitään.



Oma tilaus peruttu. Elisa saa pitää saman tiedotus linjan jatkossakin.
Täytyy itsekin tilata tuo kello muualta, kun palvelu on tätä luokkaa 😞
Tällä hetkellä Series 2 kelloja ei löydy edes elisan sivuilta 😮
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoittelut odottelun johdosta, olemme tavarantoimittajasta riippuvaisia, ja kelloja ei ole meille herunut. Emme myöskään ole saaneet infoa milloin niitä tulee, joten valitettavasti ei ole mitään uutta kerrottavaa.
Pahoittelut odottelun johdosta, olemme tavarantoimittajasta riippuvaisia, ja kelloja ei ole meille herunut. Emme myöskään ole saaneet infoa milloin niitä tulee, joten valitettavasti ei ole mitään uutta kerrottavaa.

Hei. Ymmärrän toki sen, että olette tavarantoimittajasta riippuvaisia. Sitä en ymmärrä, että teiltä ei ole tullut yhtään viestiä tilauksen jälkeen (7 viikkoa!). Ei pahoittelua, ei tilannetietoa, ei mitään.

Olisi vaikka edes automaattiviesti, jossa lukisi "Valitettavasti tuotteesi toimitus kestää vielä, palaamme asiaan kun tilauksesi etenee". Tietäisi että tilaus on vielä olemassa ja tulossa joskus.
Gigantin verkkokaupassa näkyy että Apple Watch Series 2 - kellon nettitoimitukset alkavat 23.11.2016. Jos tämä on totta niin outoa, että kukaan muu jälleenmyyjä ei ole saanut tietoa siitä milloin kellot tulevat taas myyntiin tai milloin ne toimitetaan.
Kahden kuukauden jonotuksen jälkeen minun mittani tuli täyteen. Tilasin tänään Soneralta ja saan huomisiltaan mennessä. Niinkuin Elisankin verkkokauppa väitti tilaushetkelläni...
Hei,

miten olet voinut tilata Apple Watch 2:n Soneralta, kun heidänkin verkkokauppa valittaa, että tuote on tilapäisesti loppu ja tilausta ei pysty edes laittamaan sisään?
EIlen pystyi tilaamaan 😃
Noniin, tänään tuli viestiä että minun jo kaksi kuukautta sitten tilaamani Apple Watch series 2 on toimitettu postitse. Kestipä siinä kauan. Series 2 kellot ovat myös jälleen myynnissä Elisan verkkokaupassa. Toimitusvaikeudet eivät johdu Elisasta. Jokaisella jälleenmyyjällä Suomessa on vaikeuksia toimittaa näitä kelloja asiakkaille, sillä Apple toimittaa niitä niin vähissä erissä jälleenmyyjille ja kysyntä ylittää toimitusten määrän. Joten turha syyttää tässä tapauksessa yhtä jälleenmyyjää.
Täällä myös on pullat hyvin uunissa. Tänään saapuu postilaatikkoon. Kyllä siihen pitäisi osata varautua, että jos tilaa eioota, niin siinä kestää. Jos haluat väliaikatietoa, niin kysy sitä. Kyllä sieltä vastataan ja sen vastauksen minä sain, kuin mitä Elisan henkilökuntakin, ettei tietoa ole, mikä meisseli tavarantoimittajalla on. Saihan sitä odottaa toki kuukauden päivät, mutta on sitä ilman selvinnyt tähänkin asti, joten hyvät hätähousut, jäitä hattuun ja keksikää jotain muuta tekemistä sillä välin kun odottelette tavaran saapumista. Näin menee aikakin jouhevammin.
Käyttäjätaso 1
Tännekkin tulossa 26.9 tilattu series 2 42mm . Postitettu eilen.
Onneksi kävin mielenkiinnosta katsomassa täällä. Piti käydä tarkistaa että mitäköhän omalle kuuluu. Olikin postitettu ja noudettavissa. Harmi ettei tullut tekstaria. Pahimmassa tapauksessa ois voinu jäädä paketti noutamatta.
Ite tilasin eilen kun verkkokauppa ilmotti, että muutamia löytyy, toimi nopeasti. Samaa näyttää edelleen kyseiselle kellomallille. Äsken tulikin tuo surullisen kuuluisa tekstari saatavuushaasteista. Apinaa pumpataan, apinaa koijataan..... 😃
Tänään se sitten lähti liikkeelle kuitemkin. Ehkä ois tuo saatavuushaasteesta ilmoittaminen ainakin mun tapauksessa kannattanut jättää lähettämättä. Ei tää niin paljoo oo venyny:)
Mahtaako "Vain muutama jäljellä, toimi nopeasti" tarkoittaa sitä, että tuotetta on varastossa ja se toimitetaan parin päivän sisällä vai sitä, että tuote on loppu. Itse mietin laitanko tilaukseen vai hankinko muualta. Onko kokemusta moisesta? :?
Mahtaako "Vain muutama jäljellä, toimi nopeasti" tarkoittaa sitä, että tuotetta on varastossa ja se toimitetaan parin päivän sisällä vai sitä, että tuote on loppu. Itse mietin laitanko tilaukseen vai hankinko muualta. Onko kokemusta moisesta? :?

Loppu oli vaikka sanottiin, että tuotetta olisi varastossa. Soneralla sivusto vastaa oikeaa saatavuustilannetta, täällä ei.
Koska näitä on tulossa? Tilattu on mutta ei oo näkyny
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ei ole vielä varmaa tietoa toimittajalta, joten en viitsi turhaan antaa mitään arviotakaan vielä. 🙂
Täytyy toivoa ettei kuuukausia menisi nyt ainakaan. Tarvetta olisi jo;)
38 kokoa oli tullut mutta ei 42

Eikö mitään tietoa 42 koosta
Käyttäjätaso 3
Valitettavasti ei ole tullut tietoa.
Voiko mahdollisesti liikkeessä peruuttaa tilauksen ja vaihtaa tohon 38 kokoon? Jos tuo saatavuus pitää paikkansa?

Osallistu keskusteluun