Elisa Riihimäki

  • 2 toukokuu 2017
  • 1 kommentti
  • 211 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Minulla on käytössäni Elisan Huoleton 4G, joka on toiminut todella hyvin. Olen ollut tyytyväinen Elisan palveluihin ja päätin tilata Iphone 6s, joka saapui nopeasti. Iphonessa kuului kuitenkin puhelun äänet todella huonosti ja keskinäppäin oli jäykkä. Päätin käydä Elisan Riihimäen myymälässä kysymässä asiasta ja he sanoivat, että laite on vietävä huoltoon. Olin ehtinyt laittaa laitteeseen jo suojakuoret sekä panssarilasin, joten annoin sen suoraan myyjälle eikä hän tarkistanut puhelimen toimivuutta vaan antoi minulle lappuja täytettäväksi ja silmänräpäyksessä upouusi puhelimeni oli viety muutaman päivän käytön jälkeen huoltoon. Minua harmitti todella paljon ja sain 10€ maksettuani Samsung Galaxy X-Cover lainapuhelimen käyttööni huollon ajaksi. Kului noin viikko, kunnes sain tekstiviestin, että Iphone on noudettavissa huollosta. Kun kävin noutamassa sen, tiskillä oli mies, joka kertoi, että vikana oli suojakalvo, joka esti laitteen toiminnan. Siinä vaiheessa ihmettelin, miksei viime kerralla tapaamani vanhempi naismyyjä ollut vilkaissut puhelinta sen verran. Itse en asiasta tiennyt tai sitä edes tajunnut. Kun sain puhelimen takaisin, minulle annettiin irroitettu panssarilasi, joka ei enää kiinnittynyt puhelimeen. Varalle en saanut uutta vaan minun piti maksaa täysi hinta siitä. Kysyin ystävällisesti, voiko mies kiinnittää panssarilasin puhelimeen, kun hän on kuitenkin asiantuntija, mutta hän kieltäytyi. Jäi todella negatiivinen kokemus Elisa Riihimäen liikkeestä enkä aio enää palata sinne uudestaan. 😞

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei Jenu ja tervetuloa Palstalle! Ikävää kuulla huonosta kokemuksestasi myymälässämme. 😞 Laitevalmistaja ja heidän valtuuttamansa huoltoyhtiö vastaa laitteiden huolloista, eivätkä myyjämme ole valmistajan valtuuttamia korjaajia joten he eivät välttämättä osaa vikoja etsiä laitteista. Jos vika on rajattu laitteeseen, toimitetaan se huoltoon. Tuo panssarilasi on luultavasti huollossa irroitettu ongelman selvittämiseksi. Pahoitteluni, että sinulle jäi negatiivinen fiilis asioinnista, välitän palautteesi eteenpäin.

Osallistu keskusteluun