Huonoa asiakaspalvelua


en voi kyllä tosiaankaan suositella. Sain tänään viallisen puhelimen, jonka jälkeen menin kysymään että mitä tehdä. vastasivat vain ettei mitään voi tehdä ja että pitää mennä  Apple kauppaan josta lähettävät huoltoon. Apple kaupassa oli mukava mies joka sanoi että Elisan kuuluisi lähettää puhelimeni huoltoon!! Lähdin Turun keskustaan asti vain siksi ettei laiska asiakaspalvelija viitsinyt laittaa puhelinta huoltoon. Vein puhelimeni huoltoon ja tulikin 10min päästä toisiin ajatuksiin, että haluankin purkaa kaupan, koska minua pidettiin ihan pilkkana, ei kuulemma onnistunut kaupan purku. On muuten viimeinen kerta kun ostan Elisalta puhelimen ja liittymä lähtee nyt kanssa vaihtoon. Tapahtui siis Skanssin Elisa myymälässä ja myllyn Elisa myymälässä sanoivat ettei kauppaa voi enää purkaa.


15 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @Saana01! Pahoittelut tästä huonosta kokemuksesta meidän kanssa asioidessasi. :pensive:  Mieluusti katsottaisi vielä tilanne läpi kanssasi ja lupaan että teemme parhaamme asian selvittämiseksi. :relaxed: Meille voit laittaa yksityisviestiä vaikkapa täällä OmaYhteisössä tarkempien tietojen kera.

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Käyttäjätaso 7

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tiedoissa kohdassa viestintäasetukset voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.


Eipä ole nyt meillä mennyt palvelu kuten kuuluu :neutral_face:  Pahoittelut tilanteesta. Laitatko tarkempia tietoja @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä, niin viedään ehdottomasti palautetta eteenpäin?

 

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tidoissa kohdassa viestintäasetukset , voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

Jos haluat estää nuo markkinointipuhelut, laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin hoidetaan asia kuntoon!

Käyttäjätaso 7

OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

No hupsista. Kiitos kun korjasit väärän tiedon.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.


Eipä ole nyt meillä mennyt palvelu kuten kuuluu :neutral_face:  Pahoittelut tilanteesta. Laitatko tarkempia tietoja @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle yksityisviestillä, niin viedään ehdottomasti palautetta eteenpäin?

 

Olen ollut Elisan asiakas yli 10 vuotta. Ostanut puhelimet, liittymät, elisa viihteen ,kaikki. Nyt ostin puhelimen Ison Omenan myymälästä keväällä 2021. Laatikko annettiin käteen. Laitoin itse kaikki mitä osasin, mutta seuraavana päivänä menin pyytämään apua ongelmiin. Sanottiin että tilaa aika oma gurulle. Tilasin 70€, Vieläkään ei toiminut kaikki ja edelleenkään ei autettu ilmaiseksi. No puhelin oli hyvä ja toimi. Kuitenkin pidin aika kalliina tuota 5G 29,90 kuukausimaksua. Menin edelleen Omenan liikkeeseen ja kysyin nuorelta naiselta että voitko katsoa paremman hinnan esim. 4G. Hän ei nostanut katsettaan edes ja sanoi 25,50 pystyn mutta ei parempaan. Siihen tuumasin että käyn kysymässä Telialta. Edelleenkin tuijotti ruutua ja sanoi “ voithan sinä kysyä, mutta et pärjää Telian verkkojen kanssa”. Menin Telialle ja tein sopimuksen 17,90  4G. KILPAILIJAA EI MOLLATA.

 

Minulle soitteli lähes viikottain Elisan myyjät,aina käytiin samat asiat lävitse.Kerroin joka kerta,että en vaihda kiinteää nettiäni liikkuvaan.Onneksi ymmärrän kuitenkin jotain tekniikasta..Minun mieltymyksiä ja päätöksiä alettiin mollaamaan,kuten myös toisen operaattorin palveluita.Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Tämä riitti minulle,ilmoitin Elisalle,että en halua yhtäkään puhelua heiltä enää tästä syystä,vastaukseksi sain,että he ovat laittaneet estot,että minua ei enää sieltä tavoiteltaisi.No,viikon se esto ilmeisesti kesti,kun taas Elisan myyjät soitteli minulle.On se jännä,kun ei kunnioiteta toivetta.

Oma Elisan omissa tidoissa kohdassa viestintäasetukset , voit estää markkinointipuhelut Elisalta. Viikon tai pari kestää , että tiedot päivittyvät puhelinmyyjille.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


OmaElisassa ei valitettavasti pysty kieltämään Elisalta tulevia markkinointipuheluita, OmaElisasta voi estää sähköpostitse ja tekstiviestitse tapahtuvan markkinoinnin.

Jos haluat estää nuo markkinointipuhelut, laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle niin hoidetaan asia kuntoon!

 

Ei ihan täysin pidä paikkaansa:

 

Käyttäjätaso 7

 

Ei ihan täysin pidä paikkaansa:

 

Hmmmm…

Ei minulla Oma Elisassa Viestintäasetuksissa ole tuollaista valintaa ollenkaan. No en  kyllä tarvitsekaan ja minulla on markkinointipuhelut olleet kiellettynä jo vuosia. Johtuisikohan siitä ettei ole em. valintaakaan Oma Elisassa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Minäkään en löydä Omasta Elisastani puhelinliittymien tarjoamisnappia. Kokonaan uutta liittymää tilatessa samantapainen kysymys esitettiin kyllä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?

Käyttäjätaso 7

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?


Voi olla tai sitten ei. No toivotaan , että modet vastaisivat kysymykseen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Voisko johtua siitä että mulla ei ole Elisan puhelinliittymiä?


Voi olla tai sitten ei. No toivotaan , että modet vastaisivat kysymykseen.

Tuo kyseinen painike on näkyvissä niillä asiakkailla ketkä on tilausvaiheessa antaneet luvan puhelinliittymän markkinointiin puhelimitse. Kesäkuusta 2021 eteenpäin on tuota kysytty tilausta tehdessä. 

Mikä ihmeen painike teillä on? Itse soitin Elisan aspaan ja pyysin ettei minua lähestyttäisi puhelimella eikä myymälässä asioidessa tarjottaisi viihdepakettia. 

Eipä ole soitettu eikä viihdepaketista puhettakaan.

Näitä keskusteluja lukiessa aina saa ihmetellä miten huonosti ihmisillä on asiat juuri Elisan kanssa. Käväiskääpä lukemassa Suomi24 keskusteluja näistä operaattoreista Elisa, DNA ja Telia. Kaikki kuulemma samanlaisia huijareita ja koijareita ja pysykää kaukana Elisasta/DNAsta/Teliasta jajaja. Hauskaa luettavaa😂😂😂

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +4

Kannattaisikohan panostaa asiakaspalveluun….? 🤔

- Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmaksi, opastaa sananlasku. 😉

Vaikuttaa firman imagoon ja myytiin…? 😏

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Kannattaisikohan panostaa asiakaspalveluun….? 🤔

- Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmaksi, opastaa sananlasku. 😉

Vaikuttaa firman imagoon ja myytiin…? 😏

@rane58 Laita ihmeessä viestiä @OmaYhteisö-tiimi:lle jos olet törmännyt hiljattain tilanteeseen missä asiointi ei ole onnistunut, niin voidaan asiaa ehdottomasti käydä läpi. 🙏

Osallistu keskusteluun