huono asiakaspalvelu

  • 8 huhtikuu 2020
  • 1 kommentti
  • 1919 katselukerrat

en voi kyllä tosiaankaan suositella. Sain tänään viallisen puhelimen, jonka jälkeen menin kysymään että mitä tehdä. vastasivat vain ettei mitään voi tehdä ja että pitää mennä  Apple kauppaan josta lähettävät huoltoon. Apple kaupassa oli mukava mies joka sanoi että Elisan kuuluisi lähettää puhelimeni huoltoon!! Lähdin Turun keskustaan asti vain siksi ettei laiska asiakaspalvelija viitsinyt laittaa puhelinta huoltoon. Vein puhelimeni huoltoon ja tulikin 10min päästä toisiin ajatuksiin, että haluankin purkaa kaupan, koska minua pidettiin ihan pilkkana, ei kuulemma onnistunut kaupan purku. On muuten viimeinen kerta kun ostan Elisalta puhelimen ja liittymä lähtee nyt kanssa vaihtoon. Tapahtui siis Skanssin Elisa myymälässä ja myllyn Elisa myymälässä sanoivat ettei kauppaa voi enää purkaa.


1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Moi @Saana01! Pahoittelut tästä huonosta kokemuksesta meidän kanssa asioidessasi. :pensive:  Mieluusti katsottaisi vielä tilanne läpi kanssasi ja lupaan että teemme parhaamme asian selvittämiseksi. :relaxed: Meille voit laittaa yksityisviestiä vaikkapa täällä OmaYhteisössä tarkempien tietojen kera.

Osallistu keskusteluun