Vastattu

iPhone 5 takakuoressa maalivirhe

  • 3 helmikuu 2013
  • 5 kommenttia
  • 3507 katselukerrat

  • Opastaja
  • 134 kommenttia
Eli viikko sitten kävin hakemassa uuden iPhonen, joka tuli takuuhuollosta, koska edellisestä oli mennyt virtanappi rikki. Nyt tänään otin tuon suojamuovin takakuoresta ja huomasin, että apple logon yläpuolella on maalivirhe....

Ihan kuin olisi maalamaton kohta. Eikä puhdistaminen auta. 

Sentään on 700euron puhelin niin olisi kiva jos ei olisi tommoisia. Vienkö taas takasin shopittiin??
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi weeq 3 helmikuu 2013, 19:03

Joo, en kyllä suojakuorta käytä. Joten jospa vien shopittiin 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
weeq kirjoitti:
Eli viikko sitten kävin hakemassa uuden iPhonen, joka tuli takuuhuollosta, koska edellisestä oli mennyt virtanappi rikki. Nyt tänään otin tuon suojamuovin takakuoresta ja huomasin, että apple logon yläpuolella on maalivirhe....

Ihan kuin olisi maalamaton kohta. Eikä puhdistaminen auta. 

Sentään on 700euron puhelin niin olisi kiva jos ei olisi tommoisia. Vienkö taas takasin shopittiin??

Eipä siinä taida muutakaan vaihtoehtoa olla, ellet halua paikata tämän virheen esim. suojakuorella.
Joo, en kyllä suojakuorta käytä. Joten jospa vien shopittiin 🙂
Eipä ne sitä vaihtanu tai tehny mitään. Lapussa luki, että Applen standardienmukainen -.-

Ois vielä pitäny 37euroa maksaa, mutta myyjä soitti huoltoon ja sopi...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Maalivirhe voi ehkä olla käsitys jostain standardista mutta ei se tarkoita, että puhelinta ei tarvitse vaihtaa. Sarkasmia eli standardia tai ei niin kyllä vaihtolaitteen joka maksaa 700e täytyy olla täysin virheetön.

Vie takaisin huoltoon ja ota sitä ennen dokumentit (kuvat virheestä) Vaadi, että laitteen tulee olla virheetön. Muussa tapauksessa viet asian kuluttajariitalautakuntaan.

Jos olet ostanut luottokaupalla, kieltäydy maksamasta osamaksuja kun puhelin on huollossa. Jos ei korjata niin ilmoita, että purat kaupan.

Nimittäin tässä on kepillä kokeilua taas meneekö asiakas tähän.
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Komppaan. Nykyään saa pitää oikeuksistaan kiinni tosissaan. Veikkaan että suurinta osaa saadaan "höynäytettyä", ei tiedetä mitkä omat oikeudet on.. On kuluttajalla tietenkin myös velvollisuuksia, mutta kuluttajakaupassa myyjän vastuu on erittäin suuri.
99% kuluttajista ei varmasti hyväksyisi uuden auton maalipinnassa virheitä. Ei mene heitto: "Standardinmukainen" läpi.

Osallistu keskusteluun