Luin applen forumeilta että muillakin on ollut ongelmia vaikka pitäisi olla Gorilla lasi eikä pitäisi tulla naarmuja. Tiedän että ongelma on "pieni" mutta häiritsee aivan pirusti. En keksi tilannetta missä olisin itse naarmuttanut näyttöä. Onko Elisan kanta tähän "voi voi" vai voiko asialle tehdä jotain? Applella ei ole Suomessa fyysistä myymälää ja sivuilta neuvottiin ottamaan yhteyttä operaattoriin joten kirjoittelen tänne. Ainakin jenkkilässä Apple on tainnut antaa uuden koska valmistusvirhe.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits
Kyllähän tuosta voi olla yhteydessä vaikka Applen valtuutettuihin huoltoihin. Eräs asiakas kehui kovasti muistaakseni tätä: https://varimport.fi/yhteystiedot/
Toki Applellekin varmasti jotenkin saa suoraan laitettua reklamaation. Tässä voi auttaa myös Elisan myymälä. Suosittelen siellä asiointia. 🙂
Katso alkuperäinen viesti
Toki Applellekin varmasti jotenkin saa suoraan laitettua reklamaation. Tässä voi auttaa myös Elisan myymälä. Suosittelen siellä asiointia. 🙂