Vastattu

Iphone 6s näytön naarmut ja takuu

  • 17 kesäkuu 2016
  • 1 kommentti
  • 642 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 17 kommenttia
Ostin julkaisussa Elisan kautta iphone 6s. Kun hain paketin postista, ostin siihen heti panssarilasin ja suojakuoret. Puhelin ei ole ollut taskussa avaimien kanssa enkä ole käyttänyt puhelinta niin että se olisi voinut naarmuuntua. Vaihdoin panssarilasin vähän aikaan sitten tavalliseen suojakalvoon. Huomasin että näytössäni on pieni naarmu.
Luin applen forumeilta että muillakin on ollut ongelmia vaikka pitäisi olla Gorilla lasi eikä pitäisi tulla naarmuja. Tiedän että ongelma on "pieni" mutta häiritsee aivan pirusti. En keksi tilannetta missä olisin itse naarmuttanut näyttöä. Onko Elisan kanta tähän "voi voi" vai voiko asialle tehdä jotain? Applella ei ole Suomessa fyysistä myymälää ja sivuilta neuvottiin ottamaan yhteyttä operaattoriin joten kirjoittelen tänne. Ainakin jenkkilässä Apple on tainnut antaa uuden koska valmistusvirhe.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 17 kesäkuu 2016, 16:48

Kyllähän tuosta voi olla yhteydessä vaikka Applen valtuutettuihin huoltoihin. Eräs asiakas kehui kovasti muistaakseni tätä: https://varimport.fi/yhteystiedot/
Toki Applellekin varmasti jotenkin saa suoraan laitettua reklamaation. Tässä voi auttaa myös Elisan myymälä. Suosittelen siellä asiointia. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kyllähän tuosta voi olla yhteydessä vaikka Applen valtuutettuihin huoltoihin. Eräs asiakas kehui kovasti muistaakseni tätä: https://varimport.fi/yhteystiedot/
Toki Applellekin varmasti jotenkin saa suoraan laitettua reklamaation. Tässä voi auttaa myös Elisan myymälä. Suosittelen siellä asiointia. 🙂

Osallistu keskusteluun