Vastattu

Iphone 8

  • 8 maaliskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 1391 katselukerrat

Minkä takia minun tilaukseni on tarkastuksessa?
Yleensä tilaukset menevät suoraan käsittelyyn!

-Andy
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jopeti 8 maaliskuu 2019, 14:15

[h4]Moikka Qndytran233 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)
Tilauksen tarkistuksessa saattaa joskus valitettavasti kestää. Tarkistelemme luottotietojen lisäksi tilaajan tiedot väestörekisteristä jne. Mielellämme autellaan asiakaspalvelun puolella jos näyttää että tilaus ei etene.
Vakuusmaksu voi olla yksi mahdollinen syy, se voi muodostua jos sinulla on Elisan kautta jo useampia laitteita osamaksulla.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuo voisi viitata vakuusmaksun muodostumiseen tai sitten ei..

Ajankohtaisen ja tarkemman tiedon saat, kun kilautat Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot
Käyttäjätaso 2
[h4]Moikka Qndytran233 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :)
Tilauksen tarkistuksessa saattaa joskus valitettavasti kestää. Tarkistelemme luottotietojen lisäksi tilaajan tiedot väestörekisteristä jne. Mielellämme autellaan asiakaspalvelun puolella jos näyttää että tilaus ei etene.
Vakuusmaksu voi olla yksi mahdollinen syy, se voi muodostua jos sinulla on Elisan kautta jo useampia laitteita osamaksulla.

Osallistu keskusteluun