iPhone 8, iPhone 8 Plus ja iPhone X -mallien saatavuus ja toimitukset



Näytä ensimmäinen kirjoitus
Tämä keskustelu on suljettu, eikä sitä voi kommentoida.

824 kommenttia

No johan oli huonoa toimintaa elisan osamaksusopimusten osalta. Olen ollut tähän mennessä tyytyväinen Elisan palveluihin ja tuotteisiin. Tämän vuoksi olenkin käyttänyt palveluitanne ja laitteitanne mielelläni. Koen olevani teille kohtuullisen hyvä asiakas maksaessani teille noin 100e/kk laskua. Minulla on teillä auki 2 aikaisempaa osamaksua (yli vuoden vanha iPad ja iPhone 7+ 256gb). Halusin ostaa teiltä uuden iPhone x 256gb mallin osamaksulla ja laitoin tilauksen siitä sisään 10.03. Tässä vaiheessa sain tilausvahvistukset ja olin siinä uskossa että saisin puhelimeni ensimmäisten joukossa niin kuin aina aikaisemminkin. Tilauksen seurannassa näkyi myöhemmin että minulta vaaditaan vakuusmaksu laitteesta ennen kun tilauksen käsittelyä jatketaan. Soitin asiakaspalveluun jossa sanottiin tämän tulevan paperisena kotiin. Sieltä ohjattiin kuitenkin rahoituspuolelle josta selvisi että maksu olisi puolet laitteen hinnasta. Siellä päässä myös väitettiin että lasku tulisi s-postilla, mutta rahojen näkyminen teidän tililläne kestäisi muutaman päivän (eipä ole vieläkään tullut). Tämän jälkeen vasta tilaukseni käsittelyä jatkettaisiin jolloin olisin menettänyt aikasin tilatessani saavuttaman hyödyn puhelimen saamiseen. Myöhemmin soittaessani uudelleen asiakaspalveluun sain selville että alle 26v henkilöllä ei voi teillä olla yli 2 osamaksua kerralla. Jos olisin tiennyt tästä olisin mieluusti maksanut pois loput aikaisemmista osamaksuista tai maksanut täyden hinnan puhelimesta suoraan. Kertoessani tästä asiakaspalvelulle minulle todettiin että jos halun näin tehdä joudun tekemään tilauksen uudelleen. Tässä vaiheessa kello oli jo yli 14. Tämän hässäkän takia tulen saamaan puhelimen hyvin paljon tavallista myöhemmin. En voi jatkossa enään hyvällä mielellä suosia Elisan palveluita ja lopetinkin jo osan näistä.
Tilasin i phone X 256 space gray:n heti silloin kun myynti alkoi. Vielä kestää näköjään 1-2 viikkoa että saan puhelimeni😩. Raha kyllä kelpas heti elisalle mutta puhelinta saa venata pari kuukautta. Kaupastakin ois saanu nopeemmin. Taidan perua koko tilauksen. Nykyinen puhelin reistaa,pakko ostaa uus puhelin.
Voisiko palstan ylläpitäjä kertoa lisätietoa toimitusten jatkumisesta?
Onko kellään tietoa onkohan eri jälleenmyyjien välillä ero siinä, kuinka paljon laitteita ne saavat Applelta myyntiin? Tarkoitan isoja toimijoita, kuten operaattorit, Verkkokauppa.com, Gigantti, jne.

Elisalle annettava plussaa asiakkaiden tavanomaista paremmasta informoinnista ja hyödyllisestä keskustelupalstasta. Muiden sietäisi ottaa mallia. Tilasin itse tosin muualta, koska en omannut tunnuksia enkä innostunut toimitusvaihtoehdoista.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Voisiko palstan ylläpitäjä kertoa lisätietoa toimitusten jatkumisesta?

Eiliseen mennessä olemme postittaneet lähes kaikki niistä iPhone X 64GB -malleista, joista lähetimme viime viikolla osalle asiakkaista tiedon, että he tulevat saamaan tilauksensa viikon 46 loppuun mennessä. 🙂

Näyttäisi siltä, että tällä viikolla meille on tulossa lisää sekä 64GB että 256GB -malleja Applelta. Eli pääsisimme myös 256GB -tilauksia toimittamaan. Laitan asiasta lisätietoa tänne Palstalle tällä viikolla heti, kun näemme tarkemmin miten hyvin tämän viikon erästä pääsemme eri mallien jonoja purkamaan ja ehtivätkö puhelimet jo tällä viikolla toimitukseen. Toimituksista lähtee tottakai vielä erikseen myös SMS-viestit asiakkaille.

Osa ennakkotilauksista tulee jäämään edelleen jonoon tämänkin viikon jälkeen, eli kaikkia ennakkotilauksia emme pääse vielä purkamaan.

Mutta tarkempaa mallikohtaista tietoa tosiaan tulossa tälläkin viikolla heti kun sitä meillä on. 🙂 Meille tulee laitteita Applelta noin kerran viikossa. Tämän takia olennaista uutta tiedotettavaa saatavuudesta ei juuri tämän useammin ikävä kyllä ole myöskään kertoa.
Käyttäjätaso 2
Onko kellään tietoa onkohan eri jälleenmyyjien välillä ero siinä, kuinka paljon laitteita ne saavat Applelta myyntiin? Tarkoitan isoja toimijoita, kuten operaattorit, Verkkokauppa.com, Gigantti, jne.

Elisalle annettava plussaa asiakkaiden tavanomaista paremmasta informoinnista ja hyödyllisestä keskustelupalstasta. Muiden sietäisi ottaa mallia. Tilasin itse tosin muualta, koska en omannut tunnuksia enkä innostunut toimitusvaihtoehdoista.


ihan mielenkiinnosta on pakko kysyä, että mitä toimitusvaihtoehtoa sitten hait? tulee olemaan vaikea elämä jos ei postin toimitustavat käy. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Osa ennakkotilauksista tulee jäämään edelleen jonoon tämänkin viikon jälkeen, eli kaikkia ennakkotilauksia emme pääse vielä purkamaan.

Kiitos päivityksestä! Tarkoititko ennakkotilauksilla pelkästään 27.10. tapahtuneita tilauksia?


Ennakkotilauksiahan ovat kaikki 27.10 - 2.11 välillä tehdyt tilaukset 🙂 Koska laitteen virallinen myynti alkoi 3.11
Käyttäjätaso 1
Hei osaako kukaan sanoa että miksi seurannassa on lukenut koko päivän tarkistamme luottotietosi
Laitoin tilauksen 10.12 ?


Itte soitin samantien tilauksen tekemisen jälkeen luotonhallintaan, koska mulla on oma luottokielto ja halusin varmistaa että ne todistukset oli mennyt perille ja ei niitten takia tuu viivettä toimitukseen... Puhelun aikana sit muuttu toi status luottotietojen tarkistuksesta toimituksen odotukseen 🙂
Odotetusti "vasta" 10:12 tilanneena (Space gray 256GB): :(

"Hei, haasteellisen laitesaatavuuden jatkuessa tilaamasi iPhone X -puhelimen toimitus viivästyy edelleen. Ilmoitamme sinulle välittömästi, kun saamme lisätietoa tilauksesi toimitusajasta..."

In the meanwhile Telialla toimitetaan jo 30.11. tilattuja SG 256GB malleja.
Käyttäjätaso 1
Aivan samaa viesti just tuli... kiva, jos mä tilaa vaikka nyt dna.lta tai teliasta varma tulee aiemmin kun Elisalta vaikka on tilattu 27.10 klo 11.19 ☹️

Nyt vaikuttaa lupaavalta 🆒
"Hei, lähetämme tilaamasi iPhone X -puhelimen tämän viikon loppuun mennessä. Saat vielä erillisen tekstiviestin toimituksesta. Viimeisimmän saatavuustiedon löydät myös Elisan Palstalta osoitteessa http://elisa.to/iP_X

Pahoittelemme viivästystä! T. Elisa”


64Gb Space gray tilattu 27.10 klo 10.08
No johan oli huonoa toimintaa elisan osamaksusopimusten osalta. Olen ollut tähän mennessä tyytyväinen Elisan palveluihin ja tuotteisiin. Tämän vuoksi olenkin käyttänyt palveluitanne ja laitteitanne mielelläni. Koen olevani teille kohtuullisen hyvä asiakas maksaessani teille noin 100e/kk laskua. Minulla on teillä auki 2 aikaisempaa osamaksua (yli vuoden vanha iPad ja iPhone 7+ 256gb). Halusin ostaa teiltä uuden iPhone x 256gb mallin osamaksulla ja laitoin tilauksen siitä sisään 10.03. Tässä vaiheessa sain tilausvahvistukset ja olin siinä uskossa että saisin puhelimeni ensimmäisten joukossa niin kuin aina aikaisemminkin. Tilauksen seurannassa näkyi myöhemmin että minulta vaaditaan vakuusmaksu laitteesta ennen kun tilauksen käsittelyä jatketaan. Soitin asiakaspalveluun jossa sanottiin tämän tulevan paperisena kotiin. Sieltä ohjattiin kuitenkin rahoituspuolelle josta selvisi että maksu olisi puolet laitteen hinnasta. Siellä päässä myös väitettiin että lasku tulisi s-postilla, mutta rahojen näkyminen teidän tililläne kestäisi muutaman päivän (eipä ole vieläkään tullut). Tämän jälkeen vasta tilaukseni käsittelyä jatkettaisiin jolloin olisin menettänyt aikasin tilatessani saavuttaman hyödyn puhelimen saamiseen. Myöhemmin soittaessani uudelleen asiakaspalveluun sain selville että alle 26v henkilöllä ei voi teillä olla yli 2 osamaksua kerralla. Jos olisin tiennyt tästä olisin mieluusti maksanut pois loput aikaisemmista osamaksuista tai maksanut täyden hinnan puhelimesta suoraan. Kertoessani tästä asiakaspalvelulle minulle todettiin että jos halun näin tehdä joudun tekemään tilauksen uudelleen. Tässä vaiheessa kello oli jo yli 14. Tämän hässäkän takia tulen saamaan puhelimen hyvin paljon tavallista myöhemmin. En voi jatkossa enään hyvällä mielellä suosia Elisan palveluita ja lopetinkin jo osan näistä.

Sama tilanne täällä. Tilaus meni sisään (Oma Saunalahti: iPhone X 256GB Space Gray 27.10.2017 10:01) mutta nyt tuli vielä lasku vakuusmaksusta. Onko jonopaikka menetetty, eli vaikka maksaisinkin nyt laskun ja se vastaanotettaisiin Elisalla vielä ennen perjantaita, lähtee jonopaikka vasta tuosta maksun vastaanottamisesta. En viitsisi turhaan laskua maksaa, jos ei mitään toiveita perjantaitoimituksesta ole.
Käyttäjätaso 1
Tulee olemaan naurattavaa, jos matkahuollon kotiinkuljetus ei tule huomenna mutta postin paketit on jo käsittelyssä. En valinnut postin palveluja kun viime viikollakin postin kädessä "katosi" mun paketti niin oli todella suuri epävarmuus koko postin lupauksesta toimittaa posti perille.
Käyttäjätaso 3
Hei, sain viesti
Kiitos tilauksestasi! Lähetämme pian tilausvahvistuksen, jossa on tiedot tilauksestasi ja sen etenemisestä. Palveluitasi hallinnoit kätevimmin Elisa-tunnuksella OmaElisassa. Ota kaikki irti Elisa-tunnuksesta, lue lisää elisa.fi/elisatunnus Terveisin Elisa

Sit tuli sähköpostitse tilausvahvistus.
tarkoittaako se, että puhelin lähtee varastolta 3.11 vai että on noudettavissa toimituspisteestä 3.11?


Tuo kertoo vain sen, että tilauksesi on mennyt perille. Elisa lähetti perjantaina iltapäivällä osalle tekstiviestin, jossa kerrottiin laitteiden toimituksesta 3.11. Tämän viestin saivat nopeimmat tilauksen tehneet.

Tilaus tehty 10.04, huomasin että minua jälkeen joku sai viesti että tulee 3.11


Luulen että satunnaisesti lähtenyt tuo viesti tilaajille. Itse tilasin 10:07 eikä viestiä, mutta jotkut saanut viestin tämän jälkeenkin. En usko et on mikää varmistus että kaikki viestin saaneet saisivat luurin 3.11. Mutta toivotaan parasta, jotta kaikki haluavat saisivat laitteensa mahd. Nopeasti 😳
Käyttäjätaso 1
No eipä näköjään tähänkään kuormaan kerinnyt.

Hei, haasteellisen laitesaatavuuden jatkuessa tilaamasi iPhone X -puhelimen toimitus viivästyy edelleen. Ilmoitamme sinulle välittömästi, kun saamme lisätietoa tilauksesi toimitusajasta. Viimeisimmän saatavuustiedon löydät myös Elisan Palstalta osoitteessa http://elisa.to/iP_X
Pahoittelemme viivästystä! T. Elisa


iPhone X 256GB Space Gray 27.10.2017 10:05
Käyttäjätaso 1
Tilasin 256 silverin 10:08 elisalta. Myöhemmin tilasin 7.11.2017 myös DNA:lta saman puhelimen Elisan saatavuusongelmien takia.
DNA:n tilaukseni meni tänään posteljoonin kyytiin ja on huomenna kello 18 mennessä minulla. Tänään tuli myös Elisalta viesti, että loppuviikkoon mennessä toimitus. Ehdin perua Elisan tilaukseni, eli toivottavasti seuraava jonossa saa puhelimensa jo luultua aiemmin.
Uskomattomia eroja operaattorien välillä, onko sitten Elisalla ollut valtavasti enemmän tilauksia sisällä vai pienemmät lähetykset Applen suunnalta, mene ja tiedä...


Puhuin tänään Elisan yrityspuolen ihmisen kanssa puhelimessa ja hän sanoi että tilauksia on tullut todella paljon. Operaattorit pitävät tilaus/varastomäärät tietysti salaisina ja tuskin kukaan saa koskaan tietää, miksi DNA:lta sai puhelimen nopeammin puolentoista viikon jälkeen myynnin aloittamisesta kuin Elisalta neljän minuutin jälkeen... :?
Käyttäjätaso 4
Älkääs nyt taas menkö retkuun noiden postitusten suhteen. Nimimerkki, joka on lähettänyt yhden tai kaksi viestiä ja väittää saaneensa seurantakoodin ennen muita, on todennäköisesti vain vedätystä.

Matkahuollosta on sen verran kokemusta itsellä, ettei ne tiedot välttämättä päivity nopeaan tahtiin. On käynyt niin, että ensimmäinen tieto on vain vastaanotettu ennakkoilmoitus ja seuraavaksi tuleekin tieto, että laite on noudettavissa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Alla päivitettyä tietoa henkilöasiakkaiden iPhone X -ennakkotilausten toimitusten jatkumisesta. Hyvänä uutisena iPhone X 64GB Silver -mallin osalta kaikki ennakkotilaukset saadaan näillä näkymin toimitettua asiakkaille tämän viikon loppuun mennessä 🙂

Olemme myös lähettäneet tiistaina 14.11. asiakkaille SMS-viestit, joissa kerrotaan, saako asiakas tilaamansa iPhone X:n arviolta tämän viikon loppuun mennessä, vai viivästyykö tilauksen toimitus vielä.

Päivitämme uuden mallikohtaisen arvion Palstalle noin kerran viikossa.

Alustavien Applelta saamiemme arvioiden perusteella pääsemme jatkamaan iPhone X -ennakkotilausten toimituksia seuraavasti:

iPhone X 64GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.26 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 64GB, Silver
  • Kaikki ennen 3.11. tehdyt ennakkotilaukset saadaan toimitettua asiakkaille viikon 46 loppuun mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina  14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta muutama viikko.

iPhone X 256GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.04 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 256GB, Silver
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.29 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

Tulet myös saamaan erillisen SMS-viestin meiltä juuri sinun tilauksesi toimitusajasta.
Käyttäjätaso 2
Alla päivitettyä tietoa henkilöasiakkaiden iPhone X -ennakkotilausten toimitusten jatkumisesta. Hyvänä uutisena iPhone X 64GB Silver -mallin osalta kaikki ennakkotilaukset saadaan näillä näkymin toimitettua asiakkaille tämän viikon loppuun mennessä 🙂

Olemme myös lähettäneet tiistaina 14.11. asiakkaille SMS-viestit, joissa kerrotaan, saako asiakas tilaamansa iPhone X:n arviolta tämän viikon loppuun mennessä, vai viivästyykö tilauksen toimitus vielä.

Päivitämme uuden mallikohtaisen arvion Palstalle noin kerran viikossa.

Alustavien Applelta saamiemme arvioiden perusteella pääsemme jatkamaan iPhone X -ennakkotilausten toimituksia seuraavasti:

iPhone X 64GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.26 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 64GB, Silver
  • Kaikki ennen 3.11. tehdyt ennakkotilaukset saadaan toimitettua asiakkaille viikon 46 loppuun mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina  14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta muutama viikko.

iPhone X 256GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.04 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 256GB, Silver
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.29 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

Tulet myös saamaan erillisen SMS-viestin meiltä juuri sinun tilauksesi toimitusajasta.


256 space gray oli tilattu 27.10 10:04, ei ole tulossa sms mukaan, eli ennakkotilauksen toimitusaika sit 5-6 vk. Ei näyttä hyvältä! 👎🏽
Iphone 8+ odoteltu 5vk... olisko mahdollista saada tällä viikolla, epäilen:@
Miksi et vain hae suoraan liikkeestä?
Onko iPhone X:ää tulossa 3.11. Elisan kivijalkaliikkeisiin vai onko kaikki myyty netin kautta?
Käyttäjätaso 2
Alla päivitettyä tietoa henkilöasiakkaiden iPhone X -ennakkotilausten toimitusten jatkumisesta. Hyvänä uutisena iPhone X 64GB Silver -mallin osalta kaikki ennakkotilaukset saadaan näillä näkymin toimitettua asiakkaille tämän viikon loppuun mennessä 🙂

Olemme myös lähettäneet tiistaina 14.11. asiakkaille SMS-viestit, joissa kerrotaan, saako asiakas tilaamansa iPhone X:n arviolta tämän viikon loppuun mennessä, vai viivästyykö tilauksen toimitus vielä.

Päivitämme uuden mallikohtaisen arvion Palstalle noin kerran viikossa.

Alustavien Applelta saamiemme arvioiden perusteella pääsemme jatkamaan iPhone X -ennakkotilausten toimituksia seuraavasti:

iPhone X 64GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.26 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 64GB, Silver
  • Kaikki ennen 3.11. tehdyt ennakkotilaukset saadaan toimitettua asiakkaille viikon 46 loppuun mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 64 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina  14.11.
  • Viikon 46 jälkeen toimituksia päästään jatkamaan arviolta seuraavan kerran viikoilla 47-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta muutama viikko.

iPhone X 256GB, Space Gray
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.04 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Space Gray –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

iPhone X 256GB, Silver
  • Toimitamme tällä hetkellä ennakkotilauksia, jotka on tilattu 27.10.2017 noin klo 10.29 mennessä.
  • Asiakkaat, jotka saavat tilaamansa iPhone X 256 GB Silver –puhelimen viikon 46 loppuun mennessä, ovat saaneet tästä SMS-vahvistuksen tiistaina 14.11.
  • Toimituksia päästään jatkamaan arviolta viikoilla 46-48. Tiedotamme, kun tarkempi ajankohta toimitusten jatkumiselle varmistuu.
  • Uusille tilauksille toimitusaika on arviolta 5-6 viikkoa.

Tulet myös saamaan erillisen SMS-viestin meiltä juuri sinun tilauksesi toimitusajasta.


Kiitos Rinsku, erinomainen päivitys kun näkee missä kohtaa jonoa ollaan menossa 👍🏻
Käyttäjätaso 2
Hei, olet tilannut ennakkoon iPhone X -puhelimen. Valitettavasti laitteesi toimitus tulee viivästymään. Ilmoitamme sinulle, kun saamme lisätietoja toimitusajoista. Viimeisimmän saatavuustiedon löydät myös Elisan Palstalta osoitteessa http://elisa.to/iP_X
Pahoittelemme viivästystä! T. Elisa

Klo 10:03 tilattu 64gb space gray. Ei hyvä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Lähetimme tänään tosiaan tuon yllä mainitun sms-viestin niille asiakkaille, joiden ennakkotilausta emme todennäköisesti vielä tällä viikolla pääse perjantaiksi 3.11. toimittamaan.

Viesti oli siis tämä: "Hei, olet tilannut ennakkoon iPhone X -puhelimen. Valitettavasti laitteesi toimitus tulee viivästymään. Ilmoitamme sinulle, kun saamme lisätietoja toimitusajoista. Viimeisimmän saatavuustiedon löydät myös Elisan Palstalta osoitteessa http://elisa.to/iP_X
Pahoittelemme viivästystä! T. Elisa"


Kunhan ensimmäiset toimitukset on saatu tällä viikolla ensin matkaan, niin kerromme tässä ketjussa, kun meillä on tarkempaa tietoa siitä, miten tulemme Applen antamien arvioiden mukaan laitteita saamaan lisää varastollemme ja pääsemme toimittamaan näitä jonoon jääviä ennakkotilauksia tulevina viikkoina. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Hei,
Ne ketkä saivat tiistaina viestin että puhelin lähetetään tämän viikon loppuun mennessä, niin onko tietoa että lähtevätkö ne tänään vai vasta huomenna?


Olemme tällä viikolla saaneet iPhone X:iä useammassa pienessä erässä varastollemme Applelta. Tästä johtuen lähetämme tilauksia myös asiakkaille useampana eri päivänä. Ei siis syytä huolestua, jos sait aikaisemmin viestin, että tulet saamaan tilauksesi tällä viikolla, vaikka et vielä olisikaan saanut meiltä viestiä, että puhelin on lähetetty matkaan sinulle. 🙂
Kiitti Elisa! Tää tekstari on osoitus teidän logistisesta osaamisestanne. Näin haalitaan lisää asiakkaita... ensin luvataan ja sit seuraavalla viikolla perutaan. Mahtijuttu heh tälle nauraa taatusti lehdistökin 😉