Vastattu

iPhone tekninen tuki - Macsupport.fi

  • 25 heinäkuu 2014
  • 8 kommenttia
  • 34823 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Moi!

Onko kukaan soittanut Macsupport tekniseen tukeen ( http://www.macsupport.fi) )?  Haluasin kysellä vähän käyttöapua iPhone puhelimelle, ja mietin mistä sitä saisin. Applelta sanottiin, että he eivät operaattorien puhelimiin tukea tarjoa??? No tuo macsupport voisi olla yksi vaihtoehto, tai ehkä myös Omaguru? Macsupport näyttää olevan kyllä selkeästi halvempi. Kumpaa suosittelette?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mäkki 26 heinäkuu 2014, 20:50

Voithan vielä kokeilla ottaa sen yhteystietojen synkronoinnin pois päältä, käynnistää puhelimen uudelleen ja laittaa sen synkronoinnin takaisin päälle.

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Onko tämä mainos?
Kysyitkö ja mainostitko juuri äsken toisella foorumilla tätä samaa?
Mikä sinulla on varsinainen ongelma sen puhelimen kanssa?
Miksi et kysy täällä mitään siitä ongelmasta?

Miksi tuo firman nimi pitää olla tuossa otsikossa, ethän sinä sitä kysy?

Edit 26.7 17:00: Jos kysyy täällä jotakin niin kannattaisi ehkä käydä täällä katsomassa onko joku vastannut.
Hei

Sama ongelma on kyseesä. Eli Yhteystietojen synkronoiti iCloudin kautta toimii loistavasti MacBookin ja iPadin kanssa, mutta jostain syystä iPhone ei synkronoi. Asetukset ovat samalla tavalla kaikissa laitteissa. Onko mitään vinkkejä missä ongelma olisi?

Tuolla Murobbs keskustelussa neuvottiin resetoimaan puhelin, mutta en tiedä miten se tapahtuu. Enkä myöskään halua että tietoni katoaa puhelimesta. Eikö tuota nyt voi jotenkin muuten ratkaista kuin resetoimalla koko puhelimen?
iPhone 5S kyseessä. Ja siinä ohjelmisto 7.1.2.
Timppa2 kirjoitti:

Tuolla Murobbs keskustelussa neuvottiin resetoimaan puhelin, mutta en tiedä miten se tapahtuu. Enkä myöskään halua että tietoni katoaa puhelimesta. Eikö tuota nyt voi jotenkin muuten ratkaista kuin resetoimalla koko puhelimen?

Käyttöohje sivu 160. Nollaaminen.;)
Käyttäjätaso 5
Eli kaikissa laitteissa on
Asetukset - iCloud sama tili käytössä ja yhteystietojen synkronojnti päällä?
Jos kirjaudut selaimelle icloud.com:iin noilla tunnuksilla niin löytyykö ne yhteystiedot sieltä?

Onhan puhelin käynnistetty uudelleen?

Resetointi: http://support.apple.com/kb/ht1430
Resetointi ei hävitä mitään tietoja (siis tuo koti- ja virtanappi yhtäaikaa pohjaan ja niitä pidetään pohjassa kunnes Applen Logo tulee ruudulle)

Viimeisenä keinona on sitten laitteen palautus iTunesin kautta eli ensin varmuuskopiointi, sitten palautus ja lopuksi vaemuuskopion palautus.

Jos nämä ei auta niin sitten yhteys johonkin joka auttaa eteenpäin ja lopuksi tulet kertomaan tänne mikä siinä oli vikana vaikka eipä tuolle iPhonelle enempää voi tehdä kun tuossa yllä on kerrottu.
Sama tili kaikissa, ja puhelin myös käynnistetty uudelleen. icloud.com sivulla löytyy samat tiedot kuin MacBookista ja iPadista. Eli iPhone poikkeaa muista.

Kokeilin tuon resetoinnin, ei muutosta. Täytyy kokeilla vielä huomenna paremmalla ajalla tuo iTunesin kanssa touhuilu. Kiitos kuitenkin neuvoista!
Käyttäjätaso 5
Voithan vielä kokeilla ottaa sen yhteystietojen synkronoinnin pois päältä, käynnistää puhelimen uudelleen ja laittaa sen synkronoinnin takaisin päälle.
Nyt toimii! Tein juuri tämän, eli synkronointi pois päältä, puhelimen uudelleenkäynnistys ja sitten synkronoiti takaisin päälle. Kiitos vinkistä!

Osallistu keskusteluun