Vastattu

Loppulasku

  • 20 elokuu 2019
  • 1 kommentti
  • 1226 katselukerrat

Hei. Maksoin loppulaskun, niin että käytin maksupohjana kuukausilaskutusta, ja laitoin summaksi sen, mitä minulla on puhelimesta maksettavana. Hoksasin vasta jälkeenpäin, että loppulasku pitäisi tilata erikseen, niin onko maksusuoritus onnistunut, kun maksoin sen kuukausilaskun viitenumerolla?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Iinuliini 21 elokuu 2019, 10:23

Hei Jonnakaroliina, ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂

Kyllähän tuo maksusuoritus on meille kirjautunut tuolle asiakasnumerolle, missä käyttämääsi viitenumeroa käytetään. Asiakasnumerokohtaisesti laskuissa on samat laskutiedot, joten nyt maksamasi suoritus näkyy meillä ylisuorituksena. Luottokauppasopimuksella olevan laitteen luottokauppa jatkuu suorituksestasi huolimatta, sillä järjestelmä ei ymmärrä tuon maksun kohdistuneen tähän laitteen kuukausieriin. Tämän vuoksi siitä pitää tilailla tuo loppulasku. 😞 Jos asiakasnumerolla on laitteen lisäksi muitakin palveluita laskuttumassa, kohdistuu tuosta ylisuorituksesta rahat myös muillekin palveluille, jotka tuolla samalla laskulla laskutettaisiin. Sinun kannattaakin nyt oikeastaan käydä OmaElisan kautta tilaamassa tuosta laitteesta vielä se loppulasku ja laita vaikka tuonne meidän @OmaYhteisö-tiimi tilille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin voidaan katsoa tuo laskutuksen tilanne vielä yhdessä läpi ja kohdistaa tuo maksamasi summa sille laitteen tilatulle loppulaskulle. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 2
Hei Jonnakaroliina, ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂

Kyllähän tuo maksusuoritus on meille kirjautunut tuolle asiakasnumerolle, missä käyttämääsi viitenumeroa käytetään. Asiakasnumerokohtaisesti laskuissa on samat laskutiedot, joten nyt maksamasi suoritus näkyy meillä ylisuorituksena. Luottokauppasopimuksella olevan laitteen luottokauppa jatkuu suorituksestasi huolimatta, sillä järjestelmä ei ymmärrä tuon maksun kohdistuneen tähän laitteen kuukausieriin. Tämän vuoksi siitä pitää tilailla tuo loppulasku. 😞 Jos asiakasnumerolla on laitteen lisäksi muitakin palveluita laskuttumassa, kohdistuu tuosta ylisuorituksesta rahat myös muillekin palveluille, jotka tuolla samalla laskulla laskutettaisiin. Sinun kannattaakin nyt oikeastaan käydä OmaElisan kautta tilaamassa tuosta laitteesta vielä se loppulasku ja laita vaikka tuonne meidän @OmaYhteisö-tiimi tilille yksityisviestillä tarkempia tietojasi, niin voidaan katsoa tuo laskutuksen tilanne vielä yhdessä läpi ja kohdistaa tuo maksamasi summa sille laitteen tilatulle loppulaskulle. 🙂

Osallistu keskusteluun