Kiinnitetty keskustelu MULTISIM

MultiSIM palaa Elisan valikoimiin – saatavilla Apple Watch -älykelloihin

  • 20 maaliskuu 2020
  • 43 kommenttia
  • 9046 katselukerrat
MultiSIM palaa Elisan valikoimiin – saatavilla Apple Watch -älykelloihin
Käyttäjätaso 4
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 74 kommenttia

MultiSIM on herättänyt keskustelua OmaYhteisössä vuosien varrella. Tuommekin ensi viikolla myyntiin Elisan Saunalahti MultiSIM 10M -liittymän, joka mahdollistaa puhelinnumerosi käytön useammalla laitteella samanaikaisesti. Voit käyttää samaa numeroa esimerkiksi puhelimessa ja älykellossa. Elisan Saunalahti MultiSIM 10M on saatavilla kuluttaja-asiakkaiden Elisan Saunalahti -liittymiin ja se toimii toistaiseksi vain eSIMIä tukevissa Apple Watch -älykelloissa. :apple::green_apple:

Uusien Apple Watch Series 5 GPS + Cellular -älykellojen ennakkomyynti alkoi tänään ja kellojen toimitukset aloitetaan 27.3.2020. Samana päivänä voi myös tehdä tilauksen Elisan Saunalahti MultiSIM 10M -liittymästä, joka on tilattavissa iPhonen Watch-sovelluksesta kellon käyttöönoton yhteydessä. MultiSIM aktivoituu kelloon tilauksen jälkeen automaattisesti.

Elisalla myynnissä olevat Apple Watchit löydät kaupastamme.
:point_right:Tästä kauppaan

Lisätietoa löytyy ohjeesta elisa.fi/multisim.

EDIT 1.4.2020: MultiSIM vaatii iPhonen ja Apple Watchin uusimman ohjelmistoversion. Puhelimessa tulee olla iOS 13.4 ja kellossa watchOS 6.2.
 

Uusi MultiSIM-lisäpalvelu vielä lyhyesti:

  • mahdollistaa saman numeron käytön Apple Watch -älykellossasi
  • puhelut, viestit ja roaming-käyttö veloitetaan pääliittymän hinnoittelun mukaan
  • nettiyhteys max. 10 Mbit/s nopeudella
  • saatavilla toistaiseksi vain eSIMIä tukeviin Apple Watch (Series 3, 4, ja 5) GPS + Cellular -älykelloihin
  • MultiSIM -lisäpalvelu tilataan suoraan iPhonen Watch-sovelluksen kautta

Onko Apple Watch käytössä ja kiinnostaako MultiSIM?


43 kommenttia

Käyttäjätaso 3

@MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

 

Tehän voisitte kysyä Telialta apua tähän, jos teillä ei löydy tarpeeksi osaamista tähän? Heillä näyttäisi asia olevan jo kunnossa?

Ymmärrän että harmittaa kun toivomaansa palvelua ei vielä saa, mutta moderaattorien massapingailu ja trollaaminen ei asiaa edistä. Sen verran tilannetietoa sain aiheesta kaivettua että kehitystyö tulee ottamaan vielä aikansa, eli toistaiseksi kannattaa ihan rauhakseen vielä hengitellä :/


Niin, en ymmärrä miksi tätä pitää elisalta tivata, hakee vaan telialta, no problem.

Mikähän mahtaa olla vialla, kun yritän ottaa lapsen uusimman Apple Watchin liittymän käyttöön, niin ruutuun pelmahtaa ilmoitus:

 

Hups, tilaus epäonnistui. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua. 
 

Olen yrittänyt saada asian hoidettua jo parin päivän ajan eikä homma etene tuosta. Kellossa ja puhelimessa on uusimmat ohjemistoversiot ja operaattoripäivitys on viimeisin. Tyhjensin myös kellon ja aloitin asennuksen ihan alusta, mutta tätä ei saa silti toimimaan. 
 

Vinkkejä otetaan vastaan. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

@MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

 

Tehän voisitte kysyä Telialta apua tähän, jos teillä ei löydy tarpeeksi osaamista tähän? Heillä näyttäisi asia olevan jo kunnossa?

Ymmärrän että harmittaa kun toivomaansa palvelua ei vielä saa, mutta moderaattorien massapingailu ja trollaaminen ei asiaa edistä. Sen verran tilannetietoa sain aiheesta kaivettua että kehitystyö tulee ottamaan vielä aikansa, eli toistaiseksi kannattaa ihan rauhakseen vielä hengitellä :/

Käyttäjätaso 1

@MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

 

Tehän voisitte kysyä Telialta apua tähän, jos teillä ei löydy tarpeeksi osaamista tähän? Heillä näyttäisi asia olevan jo kunnossa?

Käyttäjätaso 3

Onko tää foorumi keskusteluyhteisö vai elisamyynnin jatke ?

Käyttäjätaso 1

Kiitos @roopeg vastauksestasi. Ymmärtäisin, jos palvelu ei olisi käytössä jo kuluttaja-asiakkaille, saatikka muissa maissa (?) niin en ymmärrä sitä et mikä ihme meillä täällä Suomen maankamaralla on vikana kun tässä asiassa kestää näin kauan. Apple Watch Series 3 oli ensimmäinen malli, jossa oli Cellular. Eli 3 vuotta sitten, on lanseerattu tuote, jota Elisa ei tue vieläkään yritysasiakkaiden osalta? Eli mikään teknologinen este tämä tuskin on, vaan on kyse teidän omista sisäisistä prosessi-sopimus-pykälä-byrokratista, jonka ei pitäisi 3 vuotta viedä.

 

Muutamaan asiaan haluaisin vielä vastauksen:

  • Teillä on yritysasiakkaille ja heidän työntekijöilleen olemassa jo “Oma Lasku” - palvelu, jolla yritysliittymän käyttäjä voi maksaa ns. ylimääräiset kustannukset? Miksi tämä ei voisi olla osa tätä? Tai miksi ette tarjoa tätä samalla tavalla, kuin tarjositte eSim mahdollisuutta täysin ilmaiseksi. 
  • Minun ei Cellular versio Watch on yhteydessä muutenin mun iPhoneen ja käyttää sen dataa, niin miksi mun Cellular versio ei voisi käyttää vaan automaattisesti samaa “datapakettia” vaan siitä pitäisi maksaa erikseen?
  • Miksi nopeus on rajoitettu 10M? Apple Watchit tukevat 4G/LTE nopeuksia, niin tämä 10M nopeusrajoitus on ihan naurettavaa. JA siitä pyydätte vielä asiakasta maksamaan 7,90€/kk ? Hei haloo! Mun äidin kolmepyöräisessä kottikärrysäkin on nopeampi netti. Rahastuksen makua sanoisin mä.

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1

Minä kun niiiiiin mielelläni kertoisin että nyt eikun MultiSIM tilaukseen myös yritysliittymiin, mutta valitettavasti vielä en tätä voi tehdä. :pensive: Palvelu on tulossa, mutta kehitys tuntuu nyt ottavan oman aikansa.

Toki asiaa voi miettiä siltäkin kantilta, että mieluummin julkaistaan palvelu vasta sitten kun se on oikeasti valmis, eikä tehdä hommia kiireellä. :slight_smile: Tätä palvelua on paljon kysytty ja sitä ei siis missään tapauksessa ole unohdettu!

Käyttäjätaso 1

Juu @aink, aivan varmasti tarvetta olisi! :confused:  En tiedä tarkalleen mistä johtuu että palvelu saatiin henkilöasiakkaille nopsemmin, toki tuotteistus ja tuoterakenteet ovat yritys- ja henkilöasiakaspuolella hieman erilaiset. Mutta yrityspuolen kollegoiden kanssa kun asiasta juttelin niin kova hinku olisi heilläkin jo saada nämä ominaisuudet valikoimiin, toivottavasti tapahtuu nopsemmin mieluummin kuin hitaammin! Sormet ristissä :four_leaf_clover:

 

Tästäkin on jo 4 kuukautta aikaa. Ehtii ihmisten kellot ja mallit vanhentua ennen kuin Elisa ehtii asialle mitään tehdä.

 

Teknologia on jo olemassa, niin en ymmärrä miksi yritysasiakkaiden pitää odottaa näinkin kauan sitä, että saan esimin & Apple Watchin toimimaan yritysliittymäni kanssa? Ja tuo on naurettavaa, että asiakkaan pitää ostaa erikseen Multisim palvelu ja Apple Watchin nopeus on rajoitettu 10M .. Mitä järkeä tässä on? Eikö palveluiden pitäisi olla asiakkaan tueksi ja asioiden helpottamiseksi? Ei missään muissakaan maissa nopeutta ole rajoitettu. Sen takia Apple Watch tukee 3G ja 4G yhteyksiä, mutta Elisa päättää rajoittaa nopeuden 10M ja pistää yritys asiakkaat odottamaan useita kuukausia palveluita. 

Voisitteko ystävällisesti kertoa seuraavat asiat:

  • Miksi nopeus on rajoitettu 10M +
  • Miksi yritys asiakkaat joutuvat odottamaan näin kauan?
  • Mitä teknillisiä ominaisuuksia, tai muutoksia teidän täytyy tehdä? Eikait pyörää tarvitse keksiä enää uudestaan?

Vastauksia odottelen @MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

 

Amen @jaskajokunen2020 – kiteytit tuntemukseni ja varmasti monen muunkin. Mieluusti palauttaisin tämän cellular-mallin kellon Elisalle, kun eivät pysty siihen tuota palvelua tarjoamaan.

 

Jep, operaattori kauppaa Cellular malleja, mutta ei tue palvelua kaikille käyttäjilleen 😃 eikö ole aika ironista!!! 

Vastauksia odottelen @MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

Käyttäjätaso 1

Siis jo on kumma. Juuri tilasin Apple Watch serie 6 cellular version ja pidin itsestään selvyytenä, että multisim palvelu onnistuu yritysliittymiin.

mitenköhän tämän asian saa ratkaistua?

nyt olisi hyvät vinkit tarpeen

 

Jep, eikö olekin kiva, että Elisa mainostaa näitä ja sit liittymät ja palvelut eivät toimikaan? En ymmärrä miten Elisa voi olla näin jälkeenjäänyt näissä ratkaisuissa.

Vastauksia odottelen @MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

Siis jo on kumma. Juuri tilasin Apple Watch serie 6 cellular version ja pidin itsestään selvyytenä, että multisim palvelu onnistuu yritysliittymiin.

mitenköhän tämän asian saa ratkaistua?

nyt olisi hyvät vinkit tarpeen

Käyttäjätaso 1

Juu @aink, aivan varmasti tarvetta olisi! :confused:  En tiedä tarkalleen mistä johtuu että palvelu saatiin henkilöasiakkaille nopsemmin, toki tuotteistus ja tuoterakenteet ovat yritys- ja henkilöasiakaspuolella hieman erilaiset. Mutta yrityspuolen kollegoiden kanssa kun asiasta juttelin niin kova hinku olisi heilläkin jo saada nämä ominaisuudet valikoimiin, toivottavasti tapahtuu nopsemmin mieluummin kuin hitaammin! Sormet ristissä :four_leaf_clover:

 

Tästäkin on jo 4 kuukautta aikaa. Ehtii ihmisten kellot ja mallit vanhentua ennen kuin Elisa ehtii asialle mitään tehdä.

 

Teknologia on jo olemassa, niin en ymmärrä miksi yritysasiakkaiden pitää odottaa näinkin kauan sitä, että saan esimin & Apple Watchin toimimaan yritysliittymäni kanssa? Ja tuo on naurettavaa, että asiakkaan pitää ostaa erikseen Multisim palvelu ja Apple Watchin nopeus on rajoitettu 10M .. Mitä järkeä tässä on? Eikö palveluiden pitäisi olla asiakkaan tueksi ja asioiden helpottamiseksi? Ei missään muissakaan maissa nopeutta ole rajoitettu. Sen takia Apple Watch tukee 3G ja 4G yhteyksiä, mutta Elisa päättää rajoittaa nopeuden 10M ja pistää yritys asiakkaat odottamaan useita kuukausia palveluita. 

Voisitteko ystävällisesti kertoa seuraavat asiat:

  • Miksi nopeus on rajoitettu 10M +
  • Miksi yritys asiakkaat joutuvat odottamaan näin kauan?
  • Mitä teknillisiä ominaisuuksia, tai muutoksia teidän täytyy tehdä? Eikait pyörää tarvitse keksiä enää uudestaan?

Vastauksia odottelen @MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

 

Amen @jaskajokunen2020 – kiteytit tuntemukseni ja varmasti monen muunkin. Mieluusti palauttaisin tämän cellular-mallin kellon Elisalle, kun eivät pysty siihen tuota palvelua tarjoamaan.

Yritysliittymä täälläkin. Jos nyt edes Series 6 kellolle tuon saisi… vaikka maksaisin itse työnantajalle, ellei Elisalta onnistu erillislaskutus

Käyttäjätaso 1

Juu @aink, aivan varmasti tarvetta olisi! :confused:  En tiedä tarkalleen mistä johtuu että palvelu saatiin henkilöasiakkaille nopsemmin, toki tuotteistus ja tuoterakenteet ovat yritys- ja henkilöasiakaspuolella hieman erilaiset. Mutta yrityspuolen kollegoiden kanssa kun asiasta juttelin niin kova hinku olisi heilläkin jo saada nämä ominaisuudet valikoimiin, toivottavasti tapahtuu nopsemmin mieluummin kuin hitaammin! Sormet ristissä :four_leaf_clover:

 

Tästäkin on jo 4 kuukautta aikaa. Ehtii ihmisten kellot ja mallit vanhentua ennen kuin Elisa ehtii asialle mitään tehdä.

 

Teknologia on jo olemassa, niin en ymmärrä miksi yritysasiakkaiden pitää odottaa näinkin kauan sitä, että saan esimin & Apple Watchin toimimaan yritysliittymäni kanssa? Ja tuo on naurettavaa, että asiakkaan pitää ostaa erikseen Multisim palvelu ja Apple Watchin nopeus on rajoitettu 10M .. Mitä järkeä tässä on? Eikö palveluiden pitäisi olla asiakkaan tueksi ja asioiden helpottamiseksi? Ei missään muissakaan maissa nopeutta ole rajoitettu. Sen takia Apple Watch tukee 3G ja 4G yhteyksiä, mutta Elisa päättää rajoittaa nopeuden 10M ja pistää yritys asiakkaat odottamaan useita kuukausia palveluita. 

Voisitteko ystävällisesti kertoa seuraavat asiat:

  • Miksi nopeus on rajoitettu 10M +
  • Miksi yritys asiakkaat joutuvat odottamaan näin kauan?
  • Mitä teknillisiä ominaisuuksia, tai muutoksia teidän täytyy tehdä? Eikait pyörää tarvitse keksiä enää uudestaan?

Vastauksia odottelen @MiikaMoi @freesoul @Patomiäs @roopeg @error404 @Keinotekoinen @draakki 

Moi @Electric Citizen, tuki myös yritysliittymille tulee kyllä aikanaan, mutta vielä ei valitettavasti ole aikataulua kerrottavaksi. :confused:

Olisiko jo nyt mitään aikataulua antaa?

Monella on työnantajan maksama yritysliittymä sekä henkilökohtainen Apple Watch kello. Uskon että eSIM mahdollisuudesta moni maksaisi itse. Elisa, make it happen!

Käyttäjätaso 4

 

 

Hei, kaikki tekniset edellytykset olivat kunnossa laitteiden ja liittymien osalta. OmaElisasta ei vaan löytynyt kohtaa tilauksen tekemiseksi. Asia ratkesi lopulta liikkeessä, kun molempiiin laitteisiin ajettiin varmuuden vuoksi ohjelmistopäivitykset (vaikka käytössä oli automaattinen päivitys ja uusimpien piti siis olla käytössä) ja laitteiden paritus nollattiin ja tehtiin uudestaan. Jäi tavallaan ikuiseksi mysteeriksi miksei homma ollut onnistunut alun perin, myymälän henkilön vahva veikkaus oli että kellon järjestelmän päivitys oli ratkaiseva tekijä.

Aivan. Mukava kuulla, että myymälässä saatiin ongelma korjailtua 🙂 Vähän kyllä henkimaailman jutulta kuulostaa, mutta ehkä jos jotain syntipukkia etsitään niin voidaan syyttävä sormi päivityksiin osoittaa. Siitäkään ei tietenkään satavarmuutta ole.

Kuitenkin noiden toimenpiteiden jälkeen tuo tilausvaihtoehto hyppäsi OmaElisaan näkyviin?

 

Laite- ja ohjelmistoversiot kunnossa, puhelimen ja kellon paritus onnistui, mutta sivulla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/multisim/ kerrotun (sinänsä ihanan simppelin) käyttöönotto-ohjeen toteutus hyytyy kohtaan 6, eli valintaa MultiSIM 10 Mbit/sek ei pysty mistään tekemään. Asiasta on soitettu jo asiakaspalveluun, jossa kului toista tuntia (yleinen aspa → liittymäaspa → tekninen tuki) ja tuli mm. liittymäaspan ekana kommenttina kuultua väite, ettei multiSIM -palvelua ole edes tarjolla yksityisasiakkaille.

Lopputulemana se, että edelleen itse ongelma on ratkaisematta, multiSIM-tilausta ei siis ole saatu tehtyä, ja nyt viimeisenä konstina pitäisi mennä liikkeeseen selvittämään asiaa. Jos liittymä-aspa ja tekninen tuki eivät sitä saaneet hoidettua, niin vähäsen epäilyttää mahtaako myymälässä onnistua sen paremmin... 

Moi @wdfgts ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoittelen alkuun tuota pitkäksi venähtänyttä selvitystä puhelimen puolella jossa ei maaliin asti päästy. Eli kohdassa 6. (Valitse sopimus MultiSIM 10 Mbit/s.) tulee seinä vastaan? Eli OmaElisasta tuota kohtaa ei löydy vain onko se vain ettei voi valita (ns. grayed out)? Sinun laitteesi ja liittymäsi kuitenkin vastaa näitä vaatimuksia?

  • Apple Watch Series 3, 4 tai 5 GPS + Cellular -älykello
  • Apple iPhone 6 tai uudempi puhelin ja aina uusin saatavilla oleva ohjelmistoversio
  • Elisan Saunalahti -puhelinliittymä, jossa käytössä 4G-puhelut (VoLTE)

Oletko tarkastanut vielä tuota liittymäsi yhteensopivuutta laittamalla tekstaria INFO MULTISIM numeroon 18258? 

Hei, kaikki tekniset edellytykset olivat kunnossa laitteiden ja liittymien osalta. OmaElisasta ei vaan löytynyt kohtaa tilauksen tekemiseksi. Asia ratkesi lopulta liikkeessä, kun molempiiin laitteisiin ajettiin varmuuden vuoksi ohjelmistopäivitykset (vaikka käytössä oli automaattinen päivitys ja uusimpien piti siis olla käytössä) ja laitteiden paritus nollattiin ja tehtiin uudestaan. Jäi tavallaan ikuiseksi mysteeriksi miksei homma ollut onnistunut alun perin, myymälän henkilön vahva veikkaus oli että kellon järjestelmän päivitys oli ratkaiseva tekijä.

Käyttäjätaso 4

Laite- ja ohjelmistoversiot kunnossa, puhelimen ja kellon paritus onnistui, mutta sivulla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/multisim/ kerrotun (sinänsä ihanan simppelin) käyttöönotto-ohjeen toteutus hyytyy kohtaan 6, eli valintaa MultiSIM 10 Mbit/sek ei pysty mistään tekemään. Asiasta on soitettu jo asiakaspalveluun, jossa kului toista tuntia (yleinen aspa → liittymäaspa → tekninen tuki) ja tuli mm. liittymäaspan ekana kommenttina kuultua väite, ettei multiSIM -palvelua ole edes tarjolla yksityisasiakkaille.

Lopputulemana se, että edelleen itse ongelma on ratkaisematta, multiSIM-tilausta ei siis ole saatu tehtyä, ja nyt viimeisenä konstina pitäisi mennä liikkeeseen selvittämään asiaa. Jos liittymä-aspa ja tekninen tuki eivät sitä saaneet hoidettua, niin vähäsen epäilyttää mahtaako myymälässä onnistua sen paremmin... 

Moi @wdfgts ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoittelen alkuun tuota pitkäksi venähtänyttä selvitystä puhelimen puolella jossa ei maaliin asti päästy. Eli kohdassa 6. (Valitse sopimus MultiSIM 10 Mbit/s.) tulee seinä vastaan? Eli OmaElisasta tuota kohtaa ei löydy vain onko se vain ettei voi valita (ns. grayed out)? Sinun laitteesi ja liittymäsi kuitenkin vastaa näitä vaatimuksia?

  • Apple Watch Series 3, 4 tai 5 GPS + Cellular -älykello
  • Apple iPhone 6 tai uudempi puhelin ja aina uusin saatavilla oleva ohjelmistoversio
  • Elisan Saunalahti -puhelinliittymä, jossa käytössä 4G-puhelut (VoLTE)

Oletko tarkastanut vielä tuota liittymäsi yhteensopivuutta laittamalla tekstaria INFO MULTISIM numeroon 18258? 

Laite- ja ohjelmistoversiot kunnossa, puhelimen ja kellon paritus onnistui, mutta sivulla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/multisim/ kerrotun (sinänsä ihanan simppelin) käyttöönotto-ohjeen toteutus hyytyy kohtaan 6, eli valintaa MultiSIM 10 Mbit/sek ei pysty mistään tekemään. Asiasta on soitettu jo asiakaspalveluun, jossa kului toista tuntia (yleinen aspa → liittymäaspa → tekninen tuki) ja tuli mm. liittymäaspan ekana kommenttina kuultua väite, ettei multiSIM -palvelua ole edes tarjolla yksityisasiakkaille.

Lopputulemana se, että edelleen itse ongelma on ratkaisematta, multiSIM-tilausta ei siis ole saatu tehtyä, ja nyt viimeisenä konstina pitäisi mennä liikkeeseen selvittämään asiaa. Jos liittymä-aspa ja tekninen tuki eivät sitä saaneet hoidettua, niin vähäsen epäilyttää mahtaako myymälässä onnistua sen paremmin... 

Voisko tääki palvelu tulla jo android laitettiin eikä aina iphoneihi kaikki. Teliallaki ollu varmaan jo vuoden toiminnas android kellois ei jeesus elisa. Nyt ryhtiä vähäsen kiiitoos

Käyttäjätaso 4

Hmm, niin siis eSIM kyllä onnistuu myös esim. Samsungin älykelloon tulevaan liittymään, mutta tuo multiSIM-palvelu on parhaillaan vain Applen kelloihin :thinking:  pahoittelut jos olet jotain väärää tietoa saanut asiakaspalvelusta!

Oliko meidän sivuilla siis jokin virhe? :open_mouth:  Nopsaan kun kurkkasin niin tällä sivulla palvelun laitevaatimuksissa on mainittu nuo Apple Watch Series 3, 4 tai 5 GPS + Cellular -älykellot. Tottakai jos jokin virhe tiedoissa löytyy niin korjataan se mahdollisimman nopsaan :thumbsup_tone2:

Eilen kun kyselin, niin asiakaspalvelun mukaan onnistuu. Ja kyllähän tuolla sivuilla annetaan ainakin ymmärtää sen toimivan.

 

Tämä on tosiaan sääli, kun niiden perusteella tämän kellon ostin. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3

Ilmeisesti ei saa vielä Samsungin puhelimeen, jossa e-sim on. Liittymä kyllä tukee multisimmiä.

 

Kun tietäisi hiukan aikataulua, kun ei aina viitsi siirtää liittymiä operaattorien välillä.



Valitettavasti MultiSIM 10M -lisäpalvelu on toistaiseksi saatavilla ainoastaan Apple Watch Series 3,4 tai 5 + Cellular -mallisiin älykelloihin. Ei ole tarkempaa tietoa vielä sen osalta, onko tätä tulossa myös muihin laitteisiin. Vien tästä kuitenkin toivomusta eteenpäin. :)

Ilmeisesti ei saa vielä Samsungin puhelimeen, jossa e-sim on. Liittymä kyllä tukee multisimmiä.

 

Kun tietäisi hiukan aikataulua, kun ei aina viitsi siirtää liittymiä operaattorien välillä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

MultiSIM on herättänyt keskustelua OmaYhteisössä vuosien varrella. Tuommekin ensi viikolla myyntiin Elisan Saunalahti MultiSIM 10M -liittymän, joka mahdollistaa puhelinnumerosi käytön useammalla laitteella samanaikaisesti. Voit käyttää samaa numeroa esimerkiksi puhelimessa ja älykellossa. Elisan Saunalahti MultiSIM 10M on saatavilla kuluttaja-asiakkaiden Elisan Saunalahti -liittymiin ja se toimii toistaiseksi vain eSIMIä tukevissa Apple Watch -älykelloissa. :apple::green_apple:

 

Onko siis niin, että mikään nopeampi liittymä ei käy?

Pääliittymä voi olla nopeempikin, tuo MultiSIM liittymä sen kyljessä kelloa varten on toistaiseksi tarjolla vain 10M nopeudella

Osallistu keskusteluun