Vastattu

Omaguru

  • 19 maaliskuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 1586 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki
Jouduin soittamaan Omagurulle puhelimestani, erään oman mokan vuoksi.
Ajattelin, kun he kyselivät osoitetta ja muita asioita. Jokatapauksessa sieltä tuli erillinen lasku puhelusta. 25€ muutamasta minuutista, oli mielestäni hieman kallista.
Onko Omaguru jokin yksityinen systeemi, kun sieltä tulee lasku erikseen?
Sitä ei myöskään varmaan saa Bonuksia, en niitä kyllä oikein kaipaakaan.
Oletin kyllä kaiken järjen mukaan, että lasku tulee normaalin puhelinlaskun yhteydessä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 20 maaliskuu 2019, 14:10

Omaguru on tosiaan ihan Elisan oma maksullinen neuvontapalvelu 🙂 Tarkistin tuota tilannetta ja normaalistihan tosiaan nuo veloitukset tulee puhelinlaskulla, mutta tuolla oli puhelu käsittääkseni katkennut josta syystä sinulle oli soitettu takaisinpäin tuota asian loppuunhoitamista varten. Koska vastaanotettavaa puhelua ei pystytä laskuttamaan, on noissa sitten käytäntö että vastaava veloitus tehdään jälkikäteen laskulla 🙂
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Omaguru on Elisan tuottama n. 2 € min puhelintuki.

Siellä saa tukea esim. tietotekniikkaongelmiin tai vaikka vinkkejä puhelimen hankintaan. Minun mielestäni ko. palvelu laskutetaan jälkikäteen puhelinlaskussa. Omaguruun ei pidä soittaa silloin, kun on kysymys Elisan virheestä - esim. laajakaista poikki tai Elisan tarjoama modeemi rikki.

Omaguru-soitosta ei saa bonuksia. Omaguruun soittaminen on kallista.

Onneksi on maksullista, niin karsii heti useimmat soittajat, ja muutenkin sinne soittaminen on täysin vapaaehtoista. Ainutlaatuinen hintatieto kertoo mielestäni muutenkin jo ennen laskutuksen alkua paljonko ko. puhelinnumero maksaa, jolloin soiton voi vielä perua.

Nyt soi The DJ Producer - Journeys Never End (Original Mix).

Erittäin hyvää illanjatkoa!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Omaguru on tosiaan ihan Elisan oma maksullinen neuvontapalvelu 🙂 Tarkistin tuota tilannetta ja normaalistihan tosiaan nuo veloitukset tulee puhelinlaskulla, mutta tuolla oli puhelu käsittääkseni katkennut josta syystä sinulle oli soitettu takaisinpäin tuota asian loppuunhoitamista varten. Koska vastaanotettavaa puhelua ei pystytä laskuttamaan, on noissa sitten käytäntö että vastaava veloitus tehdään jälkikäteen laskulla 🙂

Osallistu keskusteluun