Vastattu

Prepaid nettiin kuukaudeksi


Toisella pojallani on Telian prepaid ja hänelle saa helposti ostettua kuukauden netin. Ei ongelmia

Toisella pojallani on Elisan/Saunalahden prepaid ja hänelle netin hankkiminen kuukaudeksi on tuskaa. Valitsin liittymän muutoksen jossa sanottiin et muutos tulee HETI voimaan kun maksan. EIPÄ ole tullut voimaan kahdessa päivässäkään.

Ja nyt mun liittymäkään ei toimi täällä Tallinnassa. Kirjoitan tätä ravintolan Wifissä ja vituttaa aika paljon Elisan touhut.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exe_ 17 joulukuu 2018, 12:16

Pahoittelut että meidän Prepaid-liittymällä on ilmennyt ongelmia 😞 Ensimmäisenä tuli mieleen, että pojan prepaid-liittymällä voisi olla jokin aiempi paketti vielä voimassa - tällöin uusi pakettilataus menee jonoon ja tulee voimaan vasta kun vanha on päättynyt. Jos siellä on alla esim. jokin viesti- tai puhepaketti, ei siihen nettikäyttöä kuulu ja jos ei ole erikseen saldoa niin tällöin netti ei pelaa. Mutta kannattaa tosiaan ihan asiakaspalveluun olla yhteydessä tarkempien tietojen kera, varmasti asia selviää https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/! Voit myös heittää meille viestiä somen puolella täältä http://m.me/elisasuomi 🙂
Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Vaihda Teliaan
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No ainakaan ulkomailla käytiin Telia Prepaid ei auta yhtään mitään, kun se ei toimi lainkaan ulkomailla.
Oma liittymäni ei ole prepaid ja on tähän asti toiminut aina ulkomailla (yli 18 vuotta).

Avauduin tänne, kun en saanut Elisalta apua viikonloppuna ulkomailla toimimattomalla liittymälläni.

Ja edelleen on pojan liittymä ilman nettiä.

Pitää odottaa arki maanantaita ja alkaa jonottamaan asian korjaamiseksi.
Käyttäjätaso 3
Pahoittelut että meidän Prepaid-liittymällä on ilmennyt ongelmia 😞 Ensimmäisenä tuli mieleen, että pojan prepaid-liittymällä voisi olla jokin aiempi paketti vielä voimassa - tällöin uusi pakettilataus menee jonoon ja tulee voimaan vasta kun vanha on päättynyt. Jos siellä on alla esim. jokin viesti- tai puhepaketti, ei siihen nettikäyttöä kuulu ja jos ei ole erikseen saldoa niin tällöin netti ei pelaa. Mutta kannattaa tosiaan ihan asiakaspalveluun olla yhteydessä tarkempien tietojen kera, varmasti asia selviää https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/! Voit myös heittää meille viestiä somen puolella täältä http://m.me/elisasuomi 🙂
Homma korjautui soitettuani asiakastukeen. Tekivät jotain taikatemppuja. Thänks!

Osallistu keskusteluun