Vastattu

Sähköpostit IPadissa

  • 9 maaliskuu 2019
  • 1 kommentti
  • 1383 katselukerrat

Miten ihmeessä voi kestää kuukausia saada asia kuntoon, kun sähköposti ei vieläkään toimi normaalisti iPad selaimissa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 10 maaliskuu 2019, 09:06

Tervetuloa OmaYhteisöön @Tomppa47!

Mobiililaitteilla suosittelen käyttämään ko. laitteen omaa sähköpostisovellusta tms. selaimen sijaan. Tämä on yleensä paljon selainta käytännöllisempi vaihtoehto.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/

Olisa toki hyvä ja tärkeää tietää, minkälaisia ongelmia käytössä ilmenee. Myös testatut selaimet (myös versionumerot) sekä käytössä oleva IOS -versio olisivat aika oleellista tietoa.

Tosin tämä ei tietenkään poista operaattorilta velvollisuutta korjata selain käyttöön liittyviä ongelmia. @OmaYhteisö-tiimi pystynee kommentoimaan tätä paremmin.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @Tomppa47!

Mobiililaitteilla suosittelen käyttämään ko. laitteen omaa sähköpostisovellusta tms. selaimen sijaan. Tämä on yleensä paljon selainta käytännöllisempi vaihtoehto.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopostin-asetukset/

Olisa toki hyvä ja tärkeää tietää, minkälaisia ongelmia käytössä ilmenee. Myös testatut selaimet (myös versionumerot) sekä käytössä oleva IOS -versio olisivat aika oleellista tietoa.

Tosin tämä ei tietenkään poista operaattorilta velvollisuutta korjata selain käyttöön liittyviä ongelmia. @OmaYhteisö-tiimi pystynee kommentoimaan tätä paremmin.

Osallistu keskusteluun