Kysymys

Aspan piti muuttaa totaali3g mutta eipäs muuttanutkaan

  • 1 August 2008
  • 2 kommenttia
  • 8371 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Eli yritin eilen vaihtaa totaali3g (ilman puhelinta) fiksu3g tuloksetta omasaunalahdesta. Kun yritin vaihtaa fiksuun niin samalla kohtaa lukee ekasaunalahti ja vaihto ei onnistunut. No pääsin tänään aspaan 15min odottelun jälkeen ja siellä luvattiin asia hoitaa kuntoon-hyvä....

Paitsi, että eipä olekkaan vaihtunut fiksuun liittymätyyppi nyt ja lasku varmaan tulee edelleen totaalin mukaan. Kaipa sitten pitää laittaa lomake asiasta sillä lähes 40e laskua en aio maksaa liittymätyypistä jota ei pysty käsittämättömästä syystä itse vaihtamaan. Ja kun asiakaspalvelukin asian nyt mokasi niin mulla alkaa keittämään tää touhu  😠. Mulla on parempaakin tekemistä kun jonottaa aspaan ensin ja sitten asiaa ei korjata lainkaan, mutta laskut kehdataan kyllä lähettää.

Toivon mukaan saan asian pian mallilleen, mutta se että edes aspaan pääseminen ei asiaa korjannut koska mitään muutosta ei tehty niin alkaa todella ketuttaa.

Itse asiassa asiahan raivostuttaa nyt varsinkin koska aspa lupasi asian hoitaa. No mulla on muutamia liittymiä saunalahdella ja osa kytkyjä mutta niistäkin pääsee kyllä helposti eroon niin halutessaan. Mutta toivottavasti saan asian perille lomakkeella jos asiaan tulisi korjaus...

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Luulisinpa, että kyseinen toimenpide on sellainen, jota puhelimeen vastannut asiakaspalvelija ei osannut itse tehdä/korjata, joten asia siirrettiin eri osaston käsittelyyn ja se korjataan heti kun kyseinen osasto sen käsittelee. Näissä tapauksissa myös luonnollisesti laskutus korjataan takautuvasti.
Jatketaan keskustelua toisessa aloittamassasi keskustelusäikeessä tästä aiheesta.

/ Panu.