Kysymys

Kutsunsiirto nettipuhelimeen EI TOIMI

  • 27 July 2008
  • 3 kommenttia
  • 11229 katselukerrat

Kysyin tätä jo asiakaspalvelustakin, mutta en saa vastausta. Onko kukaan muu törmännyt seuraavaan? Käänsin Saunalahden GSM-liittymästäni puhelut **21* -siirrolla nettipuhelimeen. Soitettaessa muusta kuin Elisan verkossa olevasta liittymästä puhelu onnistuu ja siirtyy nettipuhelimeen, mutta kun soitetaan Elisan verkossa olevasta GSM-puhelimesta, tulee tiedote: "valitsemanne numero ei ole käytössä".

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Totta turiset. Kytkin kokeeksi mainitsemasi siirron Saunalahden gsm-liittymään. Sen jälkeen Kolumbuksen gsm-littymästä tähän Sauniksen gsm:ään soitettaessa kuului juurikin Valitsemanne numero ei ole käytössä.

dna:n umts-verkosta ja Saunalahden Nettipuhelimesta Saunalahden gsm:ään soitettaessa siirto toimii.
Näinpä näyttää käyvän. Nyt olis korjattu.

Näinpä näyttää käyvän. Nyt olis korjattu.


Kiitos, nyt tuntuu toimivan. Eilisen puhelun perusteella kiitokset asiakaspalvelulle. Pääsin eilen alle 5 minuutin läpi ja puhelimeen vastannut henkilö otti tiedot asialisesti vastaan. Tosin, sähköpostilla aiemmin lähettämäni kysymys aiheesta ei vienyt asiaa eteenpäin ennen kuin eilen soitin asiakaspalveluun. Ilmeisesti tapaus oli jäänyt roikkumaan jonnekin.

Negativiista palautetta annan viankorjauksen vasteajasta. Ensimäisen ilmoituksen viasta tein 19.7. Viankorjauksen vasteaika ilmoituksesta oli siis yli 3 viikkoa! Vaikka onkin kesäloma-aika, ei kuluttajapalvelunkaan viankorjaus saa kestää näin pitkään! Uskallan epäillä, että ongelma ei ollut vian laadussa tai asiantuntijaresursseissa, vaan viestinnässä.