Vastattu

Liittyminen S-ryhmään

  • 3 October 2017
  • 2 kommenttia
  • 7127 katselukerrat

Halaun saada boonusta laskunsummasta 040*
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 3 October 2017, 08:12

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Halaun saada boonusta laskunsummasta 040*

Lisää Oma Elisassa s-bonuskorttisi numero tietoihisi , jos sinulla on jokin liittymä tai palvelu , jonka laskusta saat bonusta.

Täällä ohje

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/s-bonus/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kannattaa myös huomioida, että kaikista liittymistä ei tosiaan kerry S-Bonusta. Myös vanhemmissa liittymätyypeissä on ollut joukossa liittymiä, jotka eivät S-Bonusta kerrytä.

Kun olet syöttänyt S-Bonuskortista jäsennumerosi, näet nykyisen liittymäsi tiedoista, kertyykö Bonusta vai ei. Eli OmaElisasta valitse vasemmalta valikosta puhelinliittymäsi ja sieltä "Sopimus" -välilehden. Liittymän tiedoissa pitäisi olla teksti "Tuote kerryttää S-ryhmän Bonusta". Mikäli tätä tekstiä ei ilmaannu edes muutaman päivän viiveellä, on nykyinen liittymäsi sellainen, joka ei Bonusta kerrytä.

Tässä tapauksessa voit päivittää liittymäsi sellaiseksi, josta bonusta kertyy. Ohjeet liittymän päivittämiseen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymatyypin-vaihtaminen/