Kysymys

Maksullinen aspa = EI HYVÄ JUTTU!

  • 1 August 2008
  • 3 kommenttia
  • 9814 katselukerrat

Ei voi muuta sanoakkun että saunalahti vajos nyt ALAS ja niin helvetin ALAS!

Ensin aspaan saa tuntitolkullta jonottaa nyt siitä paskasta joutuu vielä maksamaan! Enkä todellakaan usko että aspan vasteajat on pienentynyt siitä parista tunnista mihinkään! Toivottavasti saunalahti kouluttaa ne aspan tyypit sitten myös sellaiseksi ettei asiakkaan tarvitse maksaa mistään paskan jauhannasta puhelimessa. Meinaako saunalahti viilaa ton nettipalvelun sellaiseksi jos haluut irtisanoo jotain niin asiakkaan ei tarvii siitä maksaa kun soittelee aspaan??????

Tääkö se oli mistä plehti puhui että ovat tässä kehitelleet?????   

ETTÄ EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SANON MÄ!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Liittymäthän voi irtisanoa ja hallinnoida muutenkin kätevästi oma.saunalahden kautta 😃 :)

Lisäksi voi asiakaspalveluun olla yhdeydessä ILMAISEKSI (24h)  kätevien nettilomakkeiden kautta !

Liittymäthän voi irtisanoa ja hallinnoida muutenkin kätevästi oma.saunalahden kautta 😃 :)

Lisäksi voi asiakaspalveluun olla yhdeydessä ILMAISEKSI (24h)  kätevien nettilomakkeiden kautta !


KÄTEVÄSTI JUU, oma.saunahden kätevät hallinnoinnit tiedetään, tilata pystyy muttei irtisanoa...

älä nyt ole lehti kakkonen 😃 kyllä mä ton erittäin "KÄTEVÄT" nettilommakken tiedän, ja olen tutustunut ja käyttänyt sitä kätevää lomakketta :P

Vastausaika semmoinen viikosta kuukauteen ja vastaus tule yhdellä lauseelle joka ei auta asiaa loppu pelistä yhtään.

kätevää eikö totta?

saunalahti - jää rahaa muuhunkin (esim. aspaan soittamiseen)      <- sauniksen uus slogani
Jatkossakin liittymän hallinta jne. asiat on mahdollista hoitaa veloituksetta oma.saunalahti.fi:n kautta samoin kuin asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta.

Asiakaspalvelun puhelnnumeron muuttumista normaalihintaiseksi lankapuhelinnumeroksi on käsitelty jo aikaisemmin avatussa keskustelusäikeessä. Jatketaan keskustelua siinä.

/ Panu.