Moi
Ostin viikon mobiililaajakaistapaketin prepaid-liittymääni. Paketin voimassaoloaika päättyi 30.4 klo 23:59. En saanut viestiä paketin voimassaolon päättymisestä, niin kuin normaalisti saan voimassaolon päättymisiltana. En huomannut, että voimassaolo päättyy, joten jatkoin netin käyttöä, ja tililtäni lähti 1,90 e. Olisin ostanut uuden paketin, jos olisin asian huomannut, joten menetin 1,04 e.
Paketin päättymisestä ilmoittava viesti tuli viimein tänään 2.5 kello 1:10.
Kiittävää palautetta haluaisin antaa Saunalahdelle datasiirron päiväkohtaisesta hintakatosta, joka oli minulle yllä kirjoittamassani vahingossa hyvin hyödyllinen.
Ville
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Hei,
suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09-4243 0456.
Tällä hetkellä ei ole tiedossa mitään yleistä vikaa mikä estäisi viestin saapumisen.
Asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistaa liittymältäsi suoraan mistä tämä on johtunut sekä lisätä tarvittavat hyvitykset.
suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09-4243 0456.
Tällä hetkellä ei ole tiedossa mitään yleistä vikaa mikä estäisi viestin saapumisen.
Asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistaa liittymältäsi suoraan mistä tämä on johtunut sekä lisätä tarvittavat hyvitykset.
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi