Kysymys

Prepaid; Ilmoitus mobiililaajakaistapaketin päättymisestä myöhästyi

  • 2 May 2010
  • 1 kommentti
  • 497 katselukerrat

Moi

Ostin viikon mobiililaajakaistapaketin prepaid-liittymääni. Paketin voimassaoloaika päättyi 30.4 klo 23:59. En saanut viestiä paketin voimassaolon päättymisestä, niin kuin normaalisti saan voimassaolon päättymisiltana. En huomannut, että voimassaolo päättyy, joten jatkoin netin käyttöä, ja tililtäni lähti 1,90 e. Olisin ostanut uuden paketin, jos olisin asian huomannut, joten menetin 1,04 e.

Paketin päättymisestä ilmoittava viesti tuli viimein tänään 2.5 kello 1:10.

Kiittävää palautetta haluaisin antaa Saunalahdelle datasiirron päiväkohtaisesta hintakatosta, joka oli minulle yllä kirjoittamassani vahingossa hyvin hyödyllinen.

Ville

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Hei,

suosittelen olemaan yhteydessä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09-4243 0456.
Tällä hetkellä ei ole tiedossa mitään yleistä vikaa mikä estäisi viestin saapumisen.
Asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistaa liittymältäsi suoraan mistä tämä on johtunut sekä lisätä tarvittavat hyvitykset.