Vastattu

Telefon

  • 6 elokuu 2018
  • 1 kommentti
  • 9634 katselukerrat

Köpte en telefon på nätbutiken. Nu har jag ångrat mej och vill byta till en annan. Är det möjligt? Har inte öppnat förpackningen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 6 elokuu 2018, 11:56

Köpte en telefon på nätbutiken. Nu har jag ångrat mej och vill byta till en annan. Är det möjligt? Har inte öppnat förpackningen.



Om du köpte den telefonen på nätbutiken , du har 14 dagar tid att returnera den och köpa en ny model om du vill.



Här info på svenska och finska



https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/svenska/ohje/saga-upp-abonnemang_sv/

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/
Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Köpte en telefon på nätbutiken. Nu har jag ångrat mej och vill byta till en annan. Är det möjligt? Har inte öppnat förpackningen.

Om du köpte den telefonen på nätbutiken , du har 14 dagar tid att returnera den och köpa en ny model om du vill.

Här info på svenska och finska

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/svenska/ohje/saga-upp-abonnemang_sv/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sopimusehdot/ohje/sopimuksen-peruuttaminen/