Kysymys

Viikonloppuetu

  • 5 August 2008
  • 1 kommentti
  • 7317 katselukerrat

Eilen soittaa saunalahden kaveri, "myy" minulle Viikonloppuedun kertomatta että sitoudun saunalahden asiakkaaksi seuraavaksi 12 kuukaudeksi. Tämän selvittyä sattumalta muutamaa tuntia myöhemmin rupean soittamaan asiakaspalveluun asian perumiseksi.

Jonotettuani ensin yli tunnin, sen jälkeen 50 minuuttia päätin lopettaa. Lähetin viestin asiakaspalveluun johon tietenkään ei ole kuulunut vastausta. Nyt aloitin jonottamaan klo 8:45, olen jonottanut kohta jälleen tunnin asiakaspalveluun jälleen sinne pääsemättä.

Siitä vähän lähiaikojen palveluaikoja..

1.4.2008 - 30.6.2008 
Vastattu alle 60 s.
Vastattu alle 20 s
Keskim.
jonotusaika
GSM-asiakaspalvelu 7,2 % 5,9 % 0:10:34

10 minuuttia. Huvittavaa.

Mielenkiintoista että en pääse asiakaspalveluun läpi juuri tämän viikonloppuedun aktivoinnin jälkeen, onkohan tullut liikaa peruutuksia jälkeenpäin?? Rupeaa haiskahtamaan.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti


Eilen soittaa saunalahden kaveri, "myy" minulle Viikonloppuedun kertomatta että sitoudun saunalahden asiakkaaksi seuraavaksi 12 kuukaudeksi.


Asiakkaalle toimitetaan palveluiden erityisehdot tilauksien jälkeen, josta ko. asia ilmenee. Niin ikään määräaikaisuus on kerrottu kaikissa mainoksissamme. Noudatamme etämyyntimääräyksiä, eli asiakas voi perua tilauksen määräajan sisällä. Asiakaspalvelun kyselyistä liittymien tai palveluiden irtisanominen edustaa prosentin luokkaa. Asiakas voi irtisnoa haluamansa palvelut täysin jonottamatta asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta. Jatketaan asiakaspalvelun osalta keskustelua aikaisemmin avatuissa keskustelusäikeissä.

/ Panu.