Kysymys

E1820 fimware upgrade



Näytä ensimmäinen kirjoitus

103 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Scarpia kirjoitti:
Tässä on kyllä todettava että olet saanut väärää informaatiota. Nettitikkujen purkukoodit kyllä annetaan, ... 

Ei taida tässä tapauksessa siitä purkukoodistakaan enää olla hyötyä, koska laskuri on "täynnä". Ja noita vanhempia Huaweita saattaa koskea at-manuaalissa oleva maininta "... locked for ever", jos tikulle tunkee 10 väärää koodia...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Scarpia kirjoitti:

Tässä on kyllä todettava että olet saanut väärää informaatiota. Nettitikkujen purkukoodit kyllä annetaan, on ollut tarkoitus siis antaa. Ilmeisesti sisäinen ohjeistus on ollut puutteellista, jolloin olet saanut väärää tietoa.

Sisäinen tiedotus on korjattu, ettei satu uudelleen tätä. Nuo lukitut nettitikut (kuten nykypäivänä muutkin lukitut laitteet) ovat muutenkin sen verran harvinaista kauraa meidän asiakaspalvelussa, ettei ole sattunut vastaan isompia ihmettelyjä.

Tieto on kyllä ollut "oikeaa", mutta se on ollut vanhaa.

Vanhaan aikaan 3G-palvelupaketin sopimuksessa luki, että purkukoodi annetaan vain päätelaitteen alkuperäiselle omistajalle. Se oli silloin, kun liittymä nimeltä MobiililaajakaistaPaketti ja MobiililaajakaistaPlus-lisäpalvelu olivat molemmat ensimmäiset 24 kuukautta määräaikaisia. Tällöin sopimuksen mukana tuli veloituksetta nettitikku.
SL:n aspalta "purkukoodia" saatu ja eipäs se nyt tietystikään enää toivottua tulosta tuottanut.

AT-komennolla tiivistettä syötetty, no ei vaikutusta tähän mennessä.. herjaa vaan tuota "ikuista lukitusta" kuten KoTe60 tuumasikin. ;)

Projekti siirretty "ei kiireelliset projektit" laatikkoon ja hommattu uusi, joka nyt toimii.

Kiitokset kaikille avusta ja vinkeistä.

Osallistu keskusteluun