Vastattu

Wrong laptop

  • 29 syyskuu 2020
  • 1 kommentti
  • 1432 katselukerrat

I have received wrong laptop twice in a row. I'm really mad and frustrated. I have to get my new laptop before next week. What do I do? 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 30 syyskuu 2020, 10:46

Hi @Ali Cheraghi and welcome to OmaYhteisö

Maybe in this case is easier that you will send us private message in here OmaYhteisö-tiimi or you contact us by calling to number 010190240 or send us message trough chat or Facebook 
Then we can take a better look at your order :) 

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Hi @Ali Cheraghi and welcome to OmaYhteisö

Maybe in this case is easier that you will send us private message in here OmaYhteisö-tiimi or you contact us by calling to number 010190240 or send us message trough chat or Facebook 
Then we can take a better look at your order :) 

Osallistu keskusteluun