Vastattu

Betalda räkningar

  • 1 kesäkuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 4666 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Jag har fått en betlaningspåminnelse på 2 st räkningar som jag har betalat. Ja, jag betalade dem efter förfalldagen, men innan jag hade fått nån påminnelse. Hur gör jag nu? Jag vill inte få fler påminnelser eller extra-avgifter för obetalda räkningar!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eBin 6 kesäkuu 2017, 15:43

Vad konstigt 😞 Då rekommenderar jag att du skickar oss ett e-postmeddelande till addressen asiakaspalvelu.liittymat@saunalahti.fi, ange gärna vilket abonnemang det är frågan om samt ditt födelsedatum så att vi kan identifiera dig tillräckligt väl. Alternativt kan en familjemedlem sköta saken, men enbart om du tidigare har anmält dem som fullmäktiga hos oss.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Hej! Vad tråkigt att höra.:( Skicka oss gärna ett privatmeddelande som innehåller din hemadress samt födelsedatum, så kan vi hjälpa dig.
Hej igen!
Det fungerar inte att skicka ett privatmeddelande till er!
Jag har försökt flera gånger och det säger bara "Viestin lähetys epäonnistui."
Jag är för tillfället utomlands, så jag har inte möjlighet att ringa er personligen. Kan någon från min familj sköta mitt ärende via telefon?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Vad konstigt 😞 Då rekommenderar jag att du skickar oss ett e-postmeddelande till addressen asiakaspalvelu.liittymat@saunalahti.fi, ange gärna vilket abonnemang det är frågan om samt ditt födelsedatum så att vi kan identifiera dig tillräckligt väl. Alternativt kan en familjemedlem sköta saken, men enbart om du tidigare har anmält dem som fullmäktiga hos oss.

Osallistu keskusteluun