Kysymys

Krångel att få svar på saldo och aktiverade köp.

  • 27 toukokuu 2015
  • 1 kommentti
  • 1482 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Jag har haft min sticka med nummer xxx under några år när jag varit på semester i Finland. Nu har det blivit

så att jag inte längre får ett meddelande om saldo när jag skickar förfrågan. Ej heller får jag något sms när jag gjort

ett köp på tex en vecka för 6,90 euro. Sist jag fyllde på pengar var på R-kioski i Tammisari och ej heller expediten

i kassan kunde få reda på det trots att hon ringde kundtjänst. Kan det vara något fel på mitt simkort eller min 3-g sticka.

Kanske den borde bytas ut mot nyare modell. Den fungerar när man satt in pengar och gjort sitt köp på tex en vecka eller

en månad men man kan inte kolla ur mycket pengar det finns kvar, detta fungerade tills för ett år sedan.

Vore tacksam för support.

Med vänlig hälsning

Tom Rosenström

Edit. Tog bort telefonnumret. / Iltsinen

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
Välkommen till Palsta
  • !

    Vi skulle behöva litet mer av information om krångelet. När skickade du förfrågorna (datum och tider)? Då du hade skickat förfrågan, fick du någon meddelande? Till exempel ”misslyckas” eller ”fel”?
  • Osallistu keskusteluun