Vastattu

Liittyminen S-ryhmään

  • 3 lokakuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 5604 katselukerrat

Halaun saada boonusta laskunsummasta 040*
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 3 lokakuu 2017, 08:12

Halaun saada boonusta laskunsummasta 040*

Lisää Oma Elisassa s-bonuskorttisi numero tietoihisi , jos sinulla on jokin liittymä tai palvelu , jonka laskusta saat bonusta.

Täällä ohje

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/s-bonus/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Halaun saada boonusta laskunsummasta 040*

Lisää Oma Elisassa s-bonuskorttisi numero tietoihisi , jos sinulla on jokin liittymä tai palvelu , jonka laskusta saat bonusta.

Täällä ohje

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/s-bonus/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa myös huomioida, että kaikista liittymistä ei tosiaan kerry S-Bonusta. Myös vanhemmissa liittymätyypeissä on ollut joukossa liittymiä, jotka eivät S-Bonusta kerrytä.

Kun olet syöttänyt S-Bonuskortista jäsennumerosi, näet nykyisen liittymäsi tiedoista, kertyykö Bonusta vai ei. Eli OmaElisasta valitse vasemmalta valikosta puhelinliittymäsi ja sieltä "Sopimus" -välilehden. Liittymän tiedoissa pitäisi olla teksti "Tuote kerryttää S-ryhmän Bonusta". Mikäli tätä tekstiä ei ilmaannu edes muutaman päivän viiveellä, on nykyinen liittymäsi sellainen, joka ei Bonusta kerrytä.

Tässä tapauksessa voit päivittää liittymäsi sellaiseksi, josta bonusta kertyy. Ohjeet liittymän päivittämiseen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/liittymatyypin-vaihtaminen/

Osallistu keskusteluun