Vastattu

Areenan ääni pörisee


Voisko joku auttaa kun Areenasta ohjelmia katsoessa ääni on ikäänkuin puuroa. Kun nappaa hdmi-kaapelin hetkeksi irti niin korjautuu. Esim. Katsomossa kyseistä ongelmaa ei ole, ei myöskään tallenteissa. Koskee siis vain Areenaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ninjatar 23 tammikuu 2018, 12:59

Pohdittiin tilannetta nyt teknisen tiimin kanssa, ja ongelma jää mitä todennäköisimmin digiboksin hdmi -liitäntään. Sinulle on tilattu uusi digiboksi, eli saat sen parissa päivässä postitse. 🙂

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Vähän erikoisen kuuloinen ongelma. Kannattaa ensimmäisenä koittaa vaihtaa HDMI-johto sekä TV:n puolelta HDMI-portti toiseen, jos tämä ei auta niin kokeile http://elisa.to/digiboksin-vianrajaus sivun ohjeet läpi. Jos ongelma ei näillä tokene, niin lisäile profiiliisi asiakasnumerosi sille varattuun kenttään ja kuittaa tänne niin tarkistetaan tilannetta täältäpäin 🙂
On vaihdettu toinen kaapeli ja hdmi liitinpaikka. Olen resetoinut kaiken ohjeiden mukaisesti. Ei vaan auta mikään. Olisko vikaa digiboxissa?
Voisitteko poistaa tuon as numeron keskustelusta. Oho. Osasinkin poistaa sen ihan itse.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
On kyllä kieltämättä kummallinen tilanne. Yleensä ongelma ilmenisi muissakin toiminnoissa, kuin vain yhdessä. Ei sattuisi olemaan mahdollista testata kokonaan toista telkkaria? Onko sinulla käytössä jotakin kotiteatteria/äänentoistojärjestelmää vai tuleeko ääni suoraan telkkarin kautta? Resetoitko myös varmuuden vuoksi modeemisi? Ongelmaa ei siis ole kuvan kanssa, vaan ainoastaan äänen, ja sitä ei ole koskaan toistunut missään muussa, kuin Areenassa Viihteen kautta? Tapahtuuko tämä vika aina heti, kun avaat Areenan vai ilmeneekö ongelma kesken katselun?
Ei ole kotiteatteria tms. Ääni tulee suoraan telkkarista. Ääni pörisee heti kun alan katsomaan areenaa. Hdmi kaapeli irti ja takaisin niin ääni on ok ja pysyy kunnes poistun viihteestä ja palaan takaisin areenaan
Taas sama juttu, ääni pörisee
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Pohdittiin tilannetta nyt teknisen tiimin kanssa, ja ongelma jää mitä todennäköisimmin digiboksin hdmi -liitäntään. Sinulle on tilattu uusi digiboksi, eli saat sen parissa päivässä postitse. 🙂

Osallistu keskusteluun