Vastattu

Asiakaspalautteen antaminen vaikeaa

  • 8 February 2020
  • 7 kommenttia
  • 656 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia

Hei. 

Ongelmani on se, että Elisa viihde boxi on tökkinyt jo 3 kk häiritsevästi. Erittäin hidas, josta jää HUONO käyttökokemus!

Nyt jo niin hidas että kuva seisahtuu tai ääni jää puuttumaan aika-ajoin. Sama tapahtuu kun katsoo tallenteita. 

Tuntuu, että suoran palautteen antaminen on tehty tarkoituksella mahdollisimman vaikeaksi, joten vuodatan tänne yhteisöön. Elisalta kyllä aktiivisesti soitellaan, mutta kun haluaa samalla antaa palautetta, niin sanovat että palaute ei mene eteenpäin. Pitäisi soittaa johonkin maksulliseen palvelunumeroon, jossa taas samaa hitautta yhteyden saamiseen kuin boxissakin. Odottaa saa...

Nyt kärsivällisyys on mennä. Kun sopimusaika päättyy, niin päätyy viihteen tilauskin, jos ei huomattavaa parannusta tapahdu.

Varsinainen ongelmani tulee esille siten, että kun valitsen kanavaa, niin vaihtumisessa on huomattava pitkä viive verrattuna esim. antenniverkon kautta katseltaessa. 

Myös kun ottaa ohjelmavalikon esille ohjelmien listauksen esille tuleminen kestää kauan, että ohjelmakuvaukset tulevat näkyville, joista haluaisi mahdollisesti valita tallennettavat. 

 

Boxi ja modeemi on käynnistetty uudelleen useamman kerran. Ensimmäiset 8kk viihde toimi miekestän ihan ok. 

 

Terveisin Väsynyt odottamaan

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Huopa 8 February 2020, 10:31

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Elisalle voi laittaa palautetta:

https://lmgtfy.com/?q=elisa+palautelomake

Kyseinen linkki on kolmas, voi vaatia kirjautumisen, jos palaute lähtee OmaElisasta.

Ja muutenkin tuolla tavalla haetaan ensin ja sitten kysytään :D Jos ei löydy.

Nyt soi Ferry Corsten presents Gouryella - Anahera (Euphorizer Bootleg).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tervetuloa OmaYhteisöön @Foksu 

Asiakasnumero/puhelinnumero kannattaa tallentaa omaan profiiliin, jotta Yhteisön tiimi voi auttaa sinua.
Profiilitietoihin tallennettu asiakasnumero näkyy vain asiakaspalvelussa työskentelevälle Yhteisön tiimille, tietosi ovat siis turvassa.
Palstatiimi vastaa yksityisviesteihin muutaman arkipäivän sisällä.

Laita asiastasi viestiä OmaYhteisön tiimille.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Tervetuloa OmaYhteisöön @Foksu minunkin puolestani! Huopa antoikin jo hyvät ohjeet, miten asiassa päästään eteenpäin. Perustoimenpiteet kannattaa Viihteen suhteen vilkaista myös läpi ja näitä kerroitkin jo hienosti tehneesi, ohjeita löytyy täältä:slight_smile:

Ohjeet aika ala-arvoiset ja toimimattomat. Ohjeissa ohjataan vääriin paikkoihin ja olemattomiin valikoihin. Esimerkkinä vaikka alla oleva WLAN-asetusten muuttaminen. Ei ainakaan minulla Omassa Elisassa tule tuollaista valikkoa vasemmalle enkä vielä löytänyt muualtakaan?  

 

Entäs sitten paikallinen hallinta - oman langattoman modeemin ZyXEL VMG3925 Elisan sivuilta löytyvä ohje ei vastaa todellisuutta. Eli alla oleva ei osu  tämäkään omaan modeemiin ja vastaavaaviin merkintöihin.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi @KooVee69 kiitos palautteestasi. Kaikkia modeemeja ei tuolta OmaElisan kautta tosiaan hallitsemaan pääse, jolloin tuo laitteen paikallinen hallinta tarjoaa avun. Tekstissä sanotaan useimpien, joten kaikkien laitteiden löytymistä ei lähdetä lupailemaan. :slight_smile:

Löysin tuosta hyllystä VMG3925 -modeemin ja siellä takana luki “WLAN-salausavain”. Ohjesivulla sanotaan, että salasana hallintaan on WLAN Key / WLAN-salausavain. Tuossa laittamassasi kuvassa lukee siis erilailla, onko tuo kuva nimenomaan sieltä paikallisen hallinnan sivulta otettu vaiko mistä? 

Jos löydän sivuiltanne käytössäni olevan modeemin kuvan ja tyypin, niin voisi kuvitetta että se alla olevat ohjeet koskisivat juuri kyseistä laitetta! Näin ei nyt kuitenkaan näytä olevan.

Modeemi ei siis toimi ja yhteys pätkii - kuinka tämä saadaan kuntoon? Maksan teill etoimivasta yhteydestä.  Itselläni ei ole aikaa leikkiä enempään teidän ohjeiden kanssa, jotka eivät pidä paikkaansa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Laitatko @KooVee69 profiiliisi asiakasnumeron niin löydetään toi sun yhteys ja päästään tarkistamaan tilannetta?