Kysymys

Boksin WLAN-ongelma

  • 3 lokakuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 555 katselukerrat

Äääh, mene hermot

Osaiskohan joku firman ihmisistä kertoa missä mättää kun aloittaa ohjelman katsomisen niin jossakin vaiheessa boksi vaan yhtäkkiseltään katkaisee yhteyden modeemiin ja ohjelma loppuu siihen. Sen jälkeen ei auta mikään muu kuin boksi virrattomaksi (menee siis kokonaan jumiin). Ja sitten kun on käynnistänyt boksin uudestaan niin tsädäm: ohjelma pitääkin aloittaa alusta (murr)

Tällä viikollahan tuli noihin N7700 bokseihin päivitys niin voiko johtua siitä tuo huonotoimisuus?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
  • ? Toimiiko yhteys kuitenkin johdon kanssa normaalisti?

    Mikä modeemimalli sinulla on käytössäsi? Jos modeemissa on vanha ohjelmistoversio, sekin voi vaikuttaa asiaan. Voidaan tarkistaa, laita modeemista sarjanumero minulle yksityisviestillä 🙂
  • Täällä kans sama homma muuten, mutta boxi ei ole kertaakaan mennyt jumiin. Mahtavaa katella tunnin mittasta tallennetta kun saattaa viidesti pätkästä yhteyden poikki sen aikana ja sitte saa kelata siihen mihin jäi. Ja tosiaan alkoi pätkimään viimesimmän päivityksen jälkeen, ennen päivitystä toimi reilusti paremmin. Boxina myös N7700. Muuten on yhteys ollu ihan ok.

    Osallistu keskusteluun