Vastattu

Bonuskanava/fanseat ei näy

  • 1 huhtikuu 2017
  • 7 kommenttia
  • 426 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Moi

Mistähän voi oikein johtua, että minulla ei ole koskaan näkynyt fanseatin kanavat eikä bonuskanava? Kuva on joko pelkästään musta, tai sitten valittaa salauksesta. Bonuskanavan kanssa ongelma on ollut yli 3 vuotta. Kaikkea on kokeiltu minkä pitäisi korjata tilanne. Myös asuntoa on tullut vaihdettua, mutta ei vaan näy niin ei näy. Kyseessä kaapeliverkko ja valkoinen Pace digiboksi.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Emppppu 3 huhtikuu 2017, 12:20

Laitahan Tach yksityisviestillä tänne: http://elisa.fi/palstatiimi asiakastietojasi, niin tarkistetaan tilanne. Laita vielä vaikka linkki yksityisviestikeskusteluun tästä postauksesta, niin viestien käsittelijä ei lähde kysymään kaikkia kysymyksiä uusiksi.
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Mitäs kaikkea oot kokeillu?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Miltä kanavapaikoilta yrität katsoa kanavia?
Fanseatin kanavat löytyvät kanavapaikalta 840-> ja bonuskanava paikalta 30. Tässä on yritetty boottausta, tehdasasetusten nollausta, sinisen painikkeen painamista ja vaikka mitä, mutta ei niin ei.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Mites Bonuskanava paikalta 510? Mitä kautta netti tulee: kaapeli, puhelinpistoke, ethernet, mobiili.
Kokeile vielä digiboksille flashbuuttia: Virtapiuha irti, sininen nappi pohjaan, virtapiuha kiinni ja 3 sek sinistä nappia pohjassa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Jos sulla bonuskanava sijaitsee kanavapaikalla 30, niin Fanseatin kanavat löytyy paikoilta 361 ->
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/kanavapaikat/

Kannattaa soittaa vikapalveluun numeroon: 010 190 240, myös boksin vaihtoki on sinun kohdallasi mahdollista, vai onko sulla jostakin tietystä syystä vielä Pace käytössä?
Jos sulla bonuskanava sijaitsee kanavapaikalla 30, niin Fanseatin kanavat löytyy paikoilta 361 ->
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/kanavapaikat/

Kannattaa soittaa vikapalveluun numeroon: 010 190 240, myös boksin vaihtoki on sinun kohdallasi mahdollista, vai onko sulla jostakin tietystä syystä vielä Pace käytössä?


Pitääkin kysyä jos tuon Pacen voisi vaihtaa uudempaan, se kun temppuilee muutenkin viikottain. Joskus vaihtoa kysyin, mutta ei ollut silloin mahdollista. Pitäisi muutenkin näitä Elisan vehkeitä välillä tuoda takaisin, alkaa varastossa olemaan huima läjä jo kaikkia mahdollisia vehkeitä.

Bootit on kaikki kokeiltu, mutta ongelma pysyy. Tämä sama ongelma oli tosiaan jo edellisessä asunnossa, joten vuosien aikana digiboksi on saanut boottia sun muuta reilummalla kädellä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Laitahan Tach yksityisviestillä tänne: http://elisa.fi/palstatiimi asiakastietojasi, niin tarkistetaan tilanne. Laita vielä vaikka linkki yksityisviestikeskusteluun tästä postauksesta, niin viestien käsittelijä ei lähde kysymään kaikkia kysymyksiä uusiksi.

Osallistu keskusteluun