Kysymys

Canal+ ja "käyttö estetty"- ongelma

  • 21 elokuu 2011
  • 13 kommenttia
  • 2558 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 9 kommenttia
Tilasin Canal+ Totalin Viihde portalin kautta alkuviikosta ja homma toimikin alkuun hienosti. Torstaista lähtien kanavat eivät ole näkyneet. Myöskään Viihde palvelun Canal+ Play toiminto ei pelaa.

Tilatuissa maksukanava palveluissa Canal+ kyllä on edelleen. Kaikki peruskikat kokeiltu boksin buuttaamisesta tehdasasetusten palauttamiseen. Mitähän ihmettä?

13 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Käyty myös Elisa Viihde -valikossa digiboksilla? Tämä päivittää salattujen kanavien salausavaimet, jonka jälkeen pitäisi lähteä näkymään mikäli ongelma on salauksen purussa.

Käyty myös Elisa Viihde -valikossa digiboksilla? Tämä päivittää salattujen kanavien salausavaimet, jonka jälkeen pitäisi lähteä näkymään mikäli ongelma on salauksen purussa.


Käyty on. Ei vaikutusta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Käyty myös Elisa Viihde -valikossa digiboksilla? Tämä päivittää salattujen kanavien salausavaimet, jonka jälkeen pitäisi lähteä näkymään mikäli ongelma on salauksen purussa.


Käyty on. Ei vaikutusta.


Saatko kanavilta jonkin virheilmoituksen vai näkyykö pelkkä musta kuva? Entä onko Viihde-paketin laitteet käytössä, ettei välissä ole omia reitittimiä tms.? Modeemi käynnistetty uudelleen?



Käyty myös Elisa Viihde -valikossa digiboksilla? Tämä päivittää salattujen kanavien salausavaimet, jonka jälkeen pitäisi lähteä näkymään mikäli ongelma on salauksen purussa.


Käyty on. Ei vaikutusta.


Saatko kanavilta jonkin virheilmoituksen vai näkyykö pelkkä musta kuva? Entä onko Viihde-paketin laitteet käytössä, ettei välissä ole omia reitittimiä tms.? Modeemi käynnistetty uudelleen?


Ainoastaan tuo "käyttö estetty" tulee ruudulle, eikä Viihde palvelussa pelaa tuo Play palvelu. Modeemi bootattu myös. Pelkkä Viihde paketin modeemi on välissä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki




Käyty myös Elisa Viihde -valikossa digiboksilla? Tämä päivittää salattujen kanavien salausavaimet, jonka jälkeen pitäisi lähteä näkymään mikäli ongelma on salauksen purussa.


Käyty on. Ei vaikutusta.


Saatko kanavilta jonkin virheilmoituksen vai näkyykö pelkkä musta kuva? Entä onko Viihde-paketin laitteet käytössä, ettei välissä ole omia reitittimiä tms.? Modeemi käynnistetty uudelleen?


Ainoastaan tuo "käyttö estetty" tulee ruudulle, eikä Viihde palvelussa pelaa tuo Play palvelu. Modeemi bootattu myös. Pelkkä Viihde paketin modeemi on välissä.


Siinä tapauksessa kannattaa olla yhteydessä vikapalveluumme. Kuulostaisi siltä, että Canal+:n tilauksesi on jotenkin solmussa / ei ole valtuutettuna nykyiselle digiboksillesi (saattanut aiheutua esim. digiboksin vaihdosta).
Osaatko sanoa mistä johtuu, että reitittimen service status näyttää internetin osalta "not connected", vaikka netti kyllä pelaa hyvin ja liitännät on ohjeiden mukaiset?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Osaatko sanoa mistä johtuu, että reitittimen service status näyttää internetin osalta "not connected", vaikka netti kyllä pelaa hyvin ja liitännät on ohjeiden mukaiset?


Käytätkö Kotiboksia reitittimenä Ethernet Uplink -tilassa? Ko. tilassa internetyhteyden tila näkyy tuolla tapaa, ei vaikuta toimivuuteen.


Osaatko sanoa mistä johtuu, että reitittimen service status näyttää internetin osalta "not connected", vaikka netti kyllä pelaa hyvin ja liitännät on ohjeiden mukaiset?


Käytätkö Kotiboksia reitittimenä Ethernet Uplink -tilassa? Ko. tilassa internetyhteyden tila näkyy tuolla tapaa, ei vaikuta toimivuuteen.


Kyllä vain. Voi siis unohtaa tämänkin ongelman aiheuttajana.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki



Osaatko sanoa mistä johtuu, että reitittimen service status näyttää internetin osalta "not connected", vaikka netti kyllä pelaa hyvin ja liitännät on ohjeiden mukaiset?


Käytätkö Kotiboksia reitittimenä Ethernet Uplink -tilassa? Ko. tilassa internetyhteyden tila näkyy tuolla tapaa, ei vaikuta toimivuuteen.


Kyllä vain. Voi siis unohtaa tämänkin ongelman aiheuttajana.


Onhan modeemiisi päivittynyt jo muuten tuo uusin Elisa25 tai 26 ohjelmistopäivitys? Jos ei, ongelma johtuu siitä (tällöin ei näy mikään muukaan IPTV-kanava tosin, eli jos esim. ilmaiset IPTV-kanavat sinulla näkyvät ongelmitta niin kyse ei ole tästäkään).




Osaatko sanoa mistä johtuu, että reitittimen service status näyttää internetin osalta "not connected", vaikka netti kyllä pelaa hyvin ja liitännät on ohjeiden mukaiset?


Käytätkö Kotiboksia reitittimenä Ethernet Uplink -tilassa? Ko. tilassa internetyhteyden tila näkyy tuolla tapaa, ei vaikuta toimivuuteen.


Kyllä vain. Voi siis unohtaa tämänkin ongelman aiheuttajana.


Onhan modeemiisi päivittynyt jo muuten tuo uusin Elisa25 tai 26 ohjelmistopäivitys? Jos ei, ongelma johtuu siitä (tällöin ei näy mikään muukaan IPTV-kanava tosin, eli jos esim. ilmaiset IPTV-kanavat sinulla näkyvät ongelmitta niin kyse ei ole tästäkään).


Itseasiassa ei taida pelata nuo muutkaan netin kautta tulevat kanavat. Mistä saan selville ohjelmiston version ja saanko päivitettyä sen manuaalisesti?



Itseasiassa ei taida pelata nuo muutkaan netin kautta tulevat kanavat. Mistä saan selville ohjelmiston version ja saanko päivitettyä sen manuaalisesti?


Oma Elisasta näkee modeemin softaversion. Viihde-välilehti ja Laajakaistamodeemin asetukset.

Laita päivityspyyntö tänne.

http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,4010.msg38846.html#msg38846



Heh. Eipä näy oma Elisassa edes mun nettiliittymää, saatika viihde palvelua. Varsin mielenkiintoista..

laitanpa tuon reitittimen sarjanumeron silti päivitystä varten tuonne.

edit. ongelmat sen kuin lisääntyy. Nyt ei näy mitkään kanavat. Pelkkää mustaa ruutua.. tämä käynyt nyt pari kertaa sen jälkeen kun koittanut saada esim. yle HD:ta näkvyiin.

more edit. boottasin reitittimen ja digiboksin. näkyy taas kanavat ja viihde palvelussa jopa canal+ play, mutta itse canal+ kanavat ei näy vieläkään.



Itseasiassa ei taida pelata nuo muutkaan netin kautta tulevat kanavat. Mistä saan selville ohjelmiston version ja saanko päivitettyä sen manuaalisesti?


Oma Elisasta näkee modeemin softaversion. Viihde-välilehti ja Laajakaistamodeemin asetukset.

Laita päivityspyyntö tänne.

http://palsta.elisa.fi/index.php/topic,4010.msg38846.html#msg38846



Softana näyttää olevan tuo Elisa26, joten vika ei sitten ole lähtöisin tuostakaan. Ellei softa ole juuri päivitetty...?


Heh. Eipä näy oma Elisassa edes mun nettiliittymää, saatika viihde palvelua. Varsin mielenkiintoista..

Tämä viittaa, että sinulla on joko Viihteen käyttöönotto vielä kesken Elisassa tai sitten sen linkitykset ovat jotenkin menneet sekaisin.Ota yhteys vikapalveluun.

Osallistu keskusteluun