Kysymys

Cmore Play tekstitykset

  • 18 elokuu 2013
  • 20 kommenttia
  • 7941 katselukerrat

Cmore Play kirjastossa sarjoissa ja elokuvissa parin kolmen minuutin välein tekstityksestä puuttuu pari lausetta.

Tavallisissa tallenteissa tai normaali lähetyksissä tätä ei ilmene. Tehdasasetusten palautus boxiin( valkoinen pace)  ja modeemin resetointi ei auttanut.

Elisa Viihde kaapelimodeemilla kyseessä. Mitäs tälle tekis?

20 kommenttia

samaa ongelmaa täälläkin harmaalla boksilla. osaako joku muuten kertoa miten tota videokirjastoa olisi helppo selata, kun suosikkeihin lisääminen netistä ei toimi?
Käyttäjätaso 5
Laitoin lentokone sinulle tästä yksityisviestiä, vastailethan niin voidaan tutkia tapausta tarkemmin 🙂
Käyttäjätaso 5
Laitetaanpa lisätietona tännekin, tämä ongelma on selvityksessä palvelun toimittajan kanssa, joten pyritään parantamaan palvelun laatua ja poistamaan ongelma mahdollisimman pian 🙂
Täällä sama vika ja esim. Revolution -sarjasta puuttuvat tekstit kokonaan viidennestä osasta eteenpäin!!!

Missä vika?  Aika pitkään tuota vikaa (taas) etsitään! 
Kauanko tässä vielä menee?. Kuukausi jo ooteltu.
Käyttäjätaso 6
Kyselläänpä, mikä tämän tilanne on. Infoan ku tiedän lisää.
CMore Play Sarjat / Strike Back jakso 10... tekstit (kaikki kielet) puuttuu kokonaan.

Samoin on jatkuvia tekstitysongelmia, että jaksoista ja elokuvista puuttuu tekstejä sieltä täältä ja joskus jopa sen pari lausetta peräkkäin. Kun esim. jakson katsoo CMore Series kanavalta alkuperäiseen lähetysaikaan niin jaksoista ei puutu tekstityksiä, mutta Playn kautta katsottaessa puuttuu.
Eihän tämä ainakaan Elisaa kiinnosta, mutta tekstit puuttuu kokonaan uusimmasta Boardwalk Empiren jaksosta, Hello Ladies jaksosta ja varmaan monesta muustakin.

Joku aina joskus tähänkin ketjuun kommentoi että asiaa selvitetään, mutta eipä mitään selvitystä ole tullut, ja tuskin tuleekaan. Kunhan nyt vaikka ensi vuoteen mennessä saisitte korjattua? Vika on ollut vasta kuukausia.....
Käyttäjätaso 5
Tekstitysongelma on tiedossa ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelen pitkittynyttä ongelmaa.
Kuinka pitkä aika on "mahdollisimman pian"?
Käyttäjätaso 5
Tarkempaa tietoa ei nyt ole viankorjausajasta saatavilla. Ongelma on tutkinnassa C Morella ja Elisalla.
Ehkäpä aikataulu selviää kevät-organisaatiomuutoksen jälkeen? Elisa kyllä muistaa lähettää täysihintaisen laskun kuukausittain vaikka tuote on viallinen. Missähän menee ns. kohtuuden raja missä ajassa asiakas voisi olettaa, että vika korjataan? Ja miten palveluntarjoajan tulisi suhtautua hyvitykseen jos asiaa ei korjata vaan tarjotaan jatkuvasti viallista tuotetta. Kun tänä päivänä myytte tuotetta niin muistatteko mainita asiakkaalle, että tekstityksissä on ongelmia vai myyttekö viallista tuotetta kertomatta siitä asiakkaalle?
Edelleen Playn tekstitykset ihan sekaisin. Kokeilin pitkästä aikaa katsoa Playsta sinne viimeksi lisättyä Parks and Recreationin jaksoa s6e6. Tekstityksen väri vaihtelee valkoisen ja mustan välillä ja iso osa tekstityksen lauseista jää kesken. Playn fontti on myös onneton verrattuna C Moren kanavilla pyöriviin samoihin ohjelmiin.

Tekeekö joku tälle asialle jotain vai odotetaanko sen edelleen korjaantuvan itsestään? Ongelmahan on ollut jo kuukausia tässä palvelussa.
Käyttäjätaso 6
Kyselin tilanteesta ja Elisa reklamoi jokaisesta jaksosta erikseen C-morelle, joka ollaan huomattu. Tekniikka pyysi minua tästä sinun tapauksestasi jättämään kans heille ilmoituksen asiasta, joten täytän tuon. Kiitokset testeistä 🙂
Strike Back  kausi 3. jakso 10... tekstit (kaikki kielet) puuttuu kokonaan.

 

Edelleen puuttuu ja asiasta on valitettu jo 24.10.2013???
C More Playn tekstitykset ovat olleet kuukausikaupalla pielessä, ei yksittäiset sarjojen jaksot tai elokuvat vaan kaikkien sinne tulevien ohjelmien tekstitykset. Parhaimmillaan :smileycry: tilanne on ollut se, että paljon puhetta olleissa kohdissa on jäänyt joku vuorosana pois ja pahimmillaan se, ettei tekstitystä ole koko ohjelmassa ollenkaan. Tällä hetkellä yleisin vika näyttää ainakin sarjojen puolella olevan se, että osa teksteistä on mustaa ja osa valkoista. Lisäksi lauseet jäävät koko ajan kesken.

Tämä asia pitäisi korjata! Samalla voisitte päivittää Playn HD-aikakaudelle.
Tein tässä omat johtopäätökseni ja irtisanoin MTV Total -paketin. Syynä oli juurikin tämä Playn toimimattomuus ja ennenkaikkea haluttomuus parantaa ongelmia. Viihdepaketti saa vielä toistaiseksi säilyä, kun on tuota sopimusta jäljellä. Senkin vaihtoa tulen vakavasti harkitsemaan.
Katsoin viime viikolla tai joskus ihan vasta kuitenkin Strike Back sarjan 3/10 jakson CMore Series kanavalta ja tekstityksessä ei ollut mitään vikaa. Tekstitysongelma näyttää olevan ainoastaan CMore Play -kanavalla. En oikeasti ymmärrä miksi CMore Series-kanavalla lähetettyä jaksoa ei saada siirrettyä sellaisenaan CMore Play -kirjastoon?
Aloitinpa katsoa pitkällisen C more playn välttelyn jälkeen sieltä True Detective sarjaa. Oli ilo huomata kuinka Elisa on pitänyt uskollisesti kiinni asenteestaan, että vain aika voi korjata ongelmat. Kenenkään työaikaa niihin ei kannata käyttää. Kolme ensimmäistä jaksoa oli vaihtelua mustan ja valkoisen tekstin välillä ja neljäs jakso jatkoi muuten samaa linjaa, mutta lauseet loppuivat jatkuvasti kesken ja kokonaisia repliikkejä puuttui. Viallisten tekstitysten ongelma on jatkunut vasta yli puoli vuotta Elisa Viihteen C more play palvelussa, joten edelleen kannattaa odottaa josko se korjaantuisi itsestään.
Käyttäjätaso 5
Hei AsiakasX,

Näistä kyllä tarmokkaasti ilmoitetaan eteenpäin ja pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Tästäkin ilmoitin suoraan viankorjaukseen, jossa tilanne testaillaan nyt eri laitteilla ja katsotaan, mikä on ongelman syy. Toivotaan, että tällaiset ongelmat ovat pian historiaa!

Osallistu keskusteluun