Vastattu

Didiboxi Elisa viihde ei toimi

  • 3 maaliskuu 2018
  • 1 kommentti
  • 281 katselukerrat

Elisa digiboxi ei anna tallentaa eikä voi katsoa . Tv,ssä Lukee: "Yhteysvirhe". "Jäljellä olevaa tilaa ei voida käyttää". "C500)". Boxi ostettu Tammikuun 3 pvä.


Henkilötiedot poistettu // ninjatar
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 3 maaliskuu 2018, 12:25

Tämä on julkinen keskustelualue. Tänne ei saa ikinä kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja kuten nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, asiakasnumeroa saati henkilötunnusta.

Asiakasnumerolle on oma paikka henkilökohtaisessa profiilissasi. Omassa profiilissa oleva asiakasnumero näkyy vain Palstatiimille ja itsellesi. Pääset profiiliisi klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa nimimerkkiäsi (kun olet kirjautuneena Palstalle) ja valitsemalla "Asetukset".

Seuraaviin asioihin kaivataan vastausta:
- Minkälainen nettiyhteys (ADSL, VDSL, kaapeli, kuitu, mobiili)?
- Toimiiko nettiyhteys normaalisti?
- Onko digiboksi langallisessa vai langattomassa verkossa? Oletko kokeillut molempia?
- Onko digiboksi resetoitu?
- Onko modeemi resetoitu?

Sinulla oletettavasti on voimassa oleva Elisa Viihde -sopimus digiboksille ja käytössä oleva digiboksi on liitetty asiakkuudellesi. Jos olet vain ostanut itsellesi uuden digiboksin vanhan tilalle, ei uusi digiboksi toimi / saa yhteyttä Elisa Viihteen palveluihin ennen kuin laite rekisteröidään asiakkuudellesi. Tämä onnistuu esim. soittamalla asiakaspalveluun tai laittamalla Palstatiimille yksityisviestillä digiboksin sarjanumero ja MAC -osoite.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tämä on julkinen keskustelualue. Tänne ei saa ikinä kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja kuten nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta, asiakasnumeroa saati henkilötunnusta.

Asiakasnumerolle on oma paikka henkilökohtaisessa profiilissasi. Omassa profiilissa oleva asiakasnumero näkyy vain Palstatiimille ja itsellesi. Pääset profiiliisi klikkaamalla oikeassa yläkulmassa olevaa nimimerkkiäsi (kun olet kirjautuneena Palstalle) ja valitsemalla "Asetukset".

Seuraaviin asioihin kaivataan vastausta:
- Minkälainen nettiyhteys (ADSL, VDSL, kaapeli, kuitu, mobiili)?
- Toimiiko nettiyhteys normaalisti?
- Onko digiboksi langallisessa vai langattomassa verkossa? Oletko kokeillut molempia?
- Onko digiboksi resetoitu?
- Onko modeemi resetoitu?

Sinulla oletettavasti on voimassa oleva Elisa Viihde -sopimus digiboksille ja käytössä oleva digiboksi on liitetty asiakkuudellesi. Jos olet vain ostanut itsellesi uuden digiboksin vanhan tilalle, ei uusi digiboksi toimi / saa yhteyttä Elisa Viihteen palveluihin ennen kuin laite rekisteröidään asiakkuudellesi. Tämä onnistuu esim. soittamalla asiakaspalveluun tai laittamalla Palstatiimille yksityisviestillä digiboksin sarjanumero ja MAC -osoite.

Osallistu keskusteluun