Vastattu

Digiboksi ei näytä mobiili tai netin kautta tehtyjä tallennuksia

  • 17 kesäkuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 435 katselukerrat

Olen tallentanut sekä tietokoneella että kännykällä ohjelmia mutta kun koitan telkkarilla niitä katsoa niin tallennuskansio on tyhjä 😞. Mikä minulla on jäänyt tekemättä vai olenko tehnyt hommat väärässä järjestyksessä kun asensin ensin mobiilin ja sitten tunnukset tietokoneelle ja vasta äskettäin itse digiboksin josta en löydä muita käyttäjä yms tunnuksia kuin lapsilukon pin-koodi. Tietokoneella näkyy myös mobiilin tallennukset ja päinvastoin mutta ei telkusta 🙂.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Minskuliini 18 kesäkuu 2018, 12:05

Kuulostaa tosiaan siltä, että sinulla voi olla kaksi Viihde-tunnusta käytössä. Paras tapa selvittää asia on olla yhteydessä asiakaspalveluun, josta nähdään tarkemmin sopimustietosi! 🙂

Voit vaikka pistää Facebookissa asiakaspalveluun viestiä allaolevan linkin kautta 🙂

http://m.me/elisasuomi
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos sinulla on Elisa Viihde pelkästään mobiiliversiona, et voi käyttää digiboksia vaikka sellainen löytyisikin. Digiboksillinen Elisa Viihde maksaa noin 20€/kk, pelkkä mobiili on edullisempi.
Digiboksi tuli Elisalta kun sopimus tehtiin eli sen suhteen pitäisi toimia. En vaan ensimmäiseksi sitä asentanut vaan kuten alussa kerroin niin mobiili ensin tai oikeastaan Elisa viihde Android TV: lle. Se vaan jotenkin ei tainnut onnistua kun joka kerta kysyy tunnuksia 😞
Niin ja pistin tallennukseen tv:n kautta tälle iltaa eikä herjannut mitään.....ei kuitenkaan näy mobiilissa eikä netissä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
laitapa palstan profiilitietoihisi asiakasnumerosi (ei näy kuin palstatiimiläisille), niin he voivat auttaa asiassa.

Jotenkin jäänyt digiboksin mac-osoite linkittämättä viihteen tiliisi oikein ja sinulla olevinaan siten pari tiliä (digiboksi-mobiili) tjsp.
Käyttäjätaso 1
Kuulostaa tosiaan siltä, että sinulla voi olla kaksi Viihde-tunnusta käytössä. Paras tapa selvittää asia on olla yhteydessä asiakaspalveluun, josta nähdään tarkemmin sopimustietosi! 🙂

Voit vaikka pistää Facebookissa asiakaspalveluun viestiä allaolevan linkin kautta 🙂

http://m.me/elisasuomi
Nyt kerkisin taas täällä käydä 🙂. Profiilini tiedot on nyt päivitetty. Laitoin myös viestiä ylläolevaan linkkiin.

Osallistu keskusteluun