Vastattu

Digiboksi ei toimi kunnola

  • 9 toukokuu 2019
  • 7 kommenttia
  • 637 katselukerrat

Mikä vikana kun digiboxi jumahtaa usein täysin kun menee tallenteisiin?
Ongelma korjaantuu, kun laitteesta ottaa virrat pois ja laittaa takaisin. Tämän joutuu toistamaan aivan liian usein.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rantomeister 10 toukokuu 2019, 10:21

Moikka @pirmoila ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi 😊

Kuulostaa vähän sellaiselta, että kyseessä voisi olla muistiongelma, mutta en lähde spekuloimaan sen enempää ennen kuin tiedetään tarkemmin. Toimivatko muut sisällöt kuten pitäisi? Peruskanavat? Maksukanavat? Muu nettisisältö esim. ohjelmakirjastot?

Suosittelen tekemään ainakin nämä toimenpiteet ja katsomaan, miten nämä vaikuttavat toimintaan 🙂
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Moikka @pirmoila ja tervetuloa OmaYhteisön jäseneksi 😊

Kuulostaa vähän sellaiselta, että kyseessä voisi olla muistiongelma, mutta en lähde spekuloimaan sen enempää ennen kuin tiedetään tarkemmin. Toimivatko muut sisällöt kuten pitäisi? Peruskanavat? Maksukanavat? Muu nettisisältö esim. ohjelmakirjastot?

Suosittelen tekemään ainakin nämä toimenpiteet ja katsomaan, miten nämä vaikuttavat toimintaan 🙂
kiitos kokeiltu jo aikaisemminkin, kokeilin taas uudelleen, ei valitettavasti auta. Samana iltana jo toistui tuo virhe.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
kiitos kokeiltu jo aikaisemminkin, kokeilin taas uudelleen, ei valitettavasti auta. Samana iltana jo toistui tuo virhe.

No voi ny. Laitappas yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi ja laita jo valmiiksi asiakasnumero profiiliin niin lähdetään katsomaan vähän tarkemmin!
Samanlainen vika ilmaantunut viime päivinä meillekin. Langaton digiboksi N7700 ilmoittaa, ettei ole yhteydessä nettiin. Saman WLAN-verkon muut laitteet toimivat kuten ennenkin. Digiboksin töpselin veto irti seinästä on auttanut, mutta seuraavana päivänä sama operaatio pitää tehdä uudestaan. Resetoin juuri digiboksin edellä olleiden ohjeiden ja boksi toimii nyt. Saa nähdä, miten huomenna.
Ei auttanut boksin tehdasasetusten palautus, piti taas vetää virtajohto hetkeksi irti. Nyt alustin laitteen muistin Elisa Viihteen ohjeiden mukaisesti ja palautin vielä tehdasasetukset. Katsotaan, miten toimii jatkossa.
Olin pari päivää muualla ja kun tulin kotiin taas, digiboksi vaati jälleen töpselin vedon irti seinästä. Sitten vielä uudelleenkäynnistyksiä pari kertaa ennen kuin alkoi toimia.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olin pari päivää muualla ja kun tulin kotiin taas, digiboksi vaati jälleen töpselin vedon irti seinästä. Sitten vielä uudelleenkäynnistyksiä pari kertaa ennen kuin alkoi toimia.
Äh... Jopa on sitkeässä taas... Laitatko meille viestiä @OmaYhteisö-tiimi 'lle niin katellaan sitä kautta vähän vielä onko jotain mitä voitais tehdä? 🙂

Osallistu keskusteluun