Vastattu

Digiboksin vaihto

  • 2 lokakuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 470 katselukerrat

Onko totta, että joudun maksamaan 99 euroa, jos haluan uusimman digiboksimallin? Eikö asiakkaat olekaan samanarvoisia laitteiden suhteen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi mikalin 2 lokakuu 2016, 20:56

En tämän hetkistä hintaa tiedä, mutta aina tuohon vaihtoon on joku hinta ollut, taikka on pitänyt uusia määräaikainen sopimus. Jos siis huvikseen haluaa vaihtaa, vialliset on sitten eri juttu.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
En tämän hetkistä hintaa tiedä, mutta aina tuohon vaihtoon on joku hinta ollut, taikka on pitänyt uusia määräaikainen sopimus. Jos siis huvikseen haluaa vaihtaa, vialliset on sitten eri juttu.
Kyse ei ole lainkaan huvinvuoksi vaihtamisesta vaan siitä periaatteesta, että vanhassa ja uudenmallisessa digiboksissa toiminnat ovat erilaiset. Esim. vanhemmanmallisessa ei ole Netflixiä lainkaan. Maksan saman kk-hinnan mutta tuotteeni on erilainen. Jotta saisin päivitetyn version joudun maksamaan siitä kk-hinnan lisäksi 99 e! Ei mene jakeluun!
Käyttäjätaso 3
Toisaalta, vanhemmissa bokseissa on parempi kuvanlaatu ja antennin läpivienti muttei mahdillisuutta käyttää WLAN:n kautta (joka kuulemma toimii miten sattuu)
Hei!
Omalta kohdaltani digiboksi-asia on jo kunnossa. Uusi digiboksi ( pitkäaikaisena asiakkaana sain sen ilmaiseksi) on ollut keskiviikosta asti käytössä ja olen tällä hetkellä tyytyväinen siihen. Harmaita hiuksia aiheutti se, että antennijohtoja menee seinään nyt kolme entisen kahden sijaan ( tv:n, digiboksin ja reitittimen johdot). Ongelma ratkesi sillä, että laitoin haaroittimeen tv:n ja digiboksin johdot ja reititin käyttää yksin jakajan yhtä pistoketta. Toimii

Osallistu keskusteluun