Vastattu

Elisa aitio

  • 14 syyskuu 2015
  • 12 kommenttia
  • 2064 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Tilasin tänään aition kampanjatarjouksena, lukiessani noita sopimusehtoja piti tulla varmistamaan ettei siitä koidu minulle kuluja jos katselen sitä kampanjan aikana ja peruutan sen kampanjan jälkeen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 14 syyskuu 2015, 18:13

  • jortsu67 sulle jo vastasikin, eli voit katsella Aition sisältöä huoletta ilmaisajan ja voit sen tosiaan lopettaa itse elisaviihde.fi -sivustolta milloin haluat :)

  • Kyllä tuollaiset automaatiossa olevat häiriöt viedään eteenpäin, jotta ne saataisiin korjattua. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    12 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +1
    Voit irtisanoa sen vaikka saman tien osoitteessa https://elisaviihde.fi/maksukanavat/.

    Kannattaa kuitenkin tarkistaa seuraavasta laskusta, että meni oikein... itselläni kävi HBO:n kanssa niin, että laskutettiin ajalta 20.7-20.8 ja hyvitettiin ajalta 20.7.-19.8.

    Eli hieman yrittivät "ilmaisesta" veloittaa vaan huomasinpas, ähäkutti! Sain omalta osaltani tuon kuntoon.

    Laitoin palautetta aspaan, lupasivat huolehtia, että homma (yleiselläkin tasolla) korjataan... yeah right.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • jortsu67 sulle jo vastasikin, eli voit katsella Aition sisältöä huoletta ilmaisajan ja voit sen tosiaan lopettaa itse elisaviihde.fi -sivustolta milloin haluat :)

  • Kyllä tuollaiset automaatiossa olevat häiriöt viedään eteenpäin, jotta ne saataisiin korjattua. 🙂
  • Kiitos vastauksista! :)

    Loistava kampanjatarjous pimeneviin iltoihin, tulee varmasti käytettyäkin nyt!
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +1
    Onko aitio rikki vai miksi ei toimi? Ei toimi mobiililla (android), ei pc:llä. Valittaa puuttuvia oikeuksia.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? kokeiles nyt, kävin potkimassa ohjelmakirjastoon vauhtia 🙂
  • Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +1
    Spaideri kirjoitti:
    @VilkkuvaMajakka kokeiles nyt, kävin potkimassa ohjelmakirjastoon vauhtia :)

    Ei toimi, tulee viestiä "Pahoittelemme, teknisen vian vuoksi tämä osio ei ole juuri nyt saatavilla. Korjaamme vian mahdollisimman pian."

    Eipä tuo nyt haittaa, kun digiboxilla toimii ja tilauskin päättymässä. Lisäksi olen ulkomailla 3vko, joten ei ole mahdollisuutta edes katsella.
    Itse tilasin kokeilujakson 21.11.2015 eli kuvittelin sen olevan 21.12.2015 saakka.

    Peruin sen Elisa Viihde omapalvelun kautta. Siihen tuli teksti summa 9,90 e/kk. ja "Sulkeutuu automaattisesti 7.1.2016"???
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Vilkaisin nopeasti sopimusta ja meillä tuo aitio on ns. alkanut laskuttumaan muka 9.12 vasta niin sen mukaan on sitten tullut tuo kuukausi automaattisulkuun. Voidaan se aiemminkin laittaa menemään kiinni halutessasi.
  • Urhokas kirjoitti:
    @RiepuParka Vilkaisin nopeasti sopimusta ja meillä tuo aitio on ns. alkanut laskuttumaan muka 9.12 vasta niin sen mukaan on sitten tullut tuo kuukausi automaattisulkuun. Voidaan se aiemminkin laittaa menemään kiinni halutessasi.

    Vai vielä laskuttamaankin, kun piti olla kokeilujakso. Pistä poikki mahdollisimman pian tästä päivästä.
    Urhokas kirjoitti:
    @RiepuParka Vilkaisin nopeasti sopimusta ja meillä tuo aitio on ns. alkanut laskuttumaan muka 9.12 vasta niin sen mukaan on sitten tullut tuo kuukausi automaattisulkuun. Voidaan se aiemminkin laittaa menemään kiinni halutessasi.

    Ettekö saa nyt sitä Aitiota kiinni ? Huomatkaa että tilatessani "aloita maksuton kokeilu" päättyi 21.12. ja katkaisin tilauksen useita päiviä tuota päivämäärää ennen. Eli mitään laskutusta tuosta en huoli.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Laitoin tuon nyt kiinni sillä tavalla ettei siitä tule veloitusta.
  • kiitos 🙂

    Osallistu keskusteluun