Elisa Viihde Premium tarjous olikin huijausta

  • 21 helmikuu 2020
  • 9 kommenttia
  • 2953 katselukerrat

Hei. Sain alkuviikosta sähköpostin, jossa hehkutettiin että saan pe 21.2 henkilökohtaisen tarjouksen Elisa Viihde sopparin päivityksestä Elisa Viihde Premium soppariksi. Henkilökohtainen tarjous oli että maksamalla 5€ lisää nykyisen hinnan päälle saan Elisa Viihde Premiumin. Tämähän aivan sama hinta kun mitä kyseinen muutos maksaa normaalisti. Eli eihän tässä ollut mitään erityistä henkilökohtaista tarjousta. Uusille asiakkaille on olemassa huomattavasti parempi tarjous, mutta niinhän ne aina on.


9 kommenttia

Käyttäjätaso 1

Sama homma täällä. Kyllä tuli spesiaali olo elisa pitkänä asiakkaana. Täti erehty vielä soittamaan elisalta ton tekstiviestin jälkeen :thinking:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Jep, saman "henkilökohtaisen" "tarjouksen" sain minäkin.

Olen erittäin otettu. 

Jep, saman "henkilökohtaisen" "tarjouksen" sain minäkin.

Olen erittäin otettu. 

Mitä muuta odotit huijarilta?

Elisa on jo vuosikymmeniä rahastanut palveluillaan joissa luvataan minimit ja laskutetaan maksimin mukaan. Kiinteät laajakaistat ylihintaisia kilpailuun nähden. Minulle tuli puhlumyyjältä soitto että saan tabletin erikoishintaan ja liittymän, jos ostan heti, mutta täysin sama tarjous oli julkusesti. En tilannut, tarvetta kyllä oli, sain toiselta operaattorilta sekä tabletin ja liittymän erikseen halvemmalla. Ni tota miks elisa tekee sitä, no koska te asiakkaat menette halpaan. Minä en mene halpaan. Minä sanon kaikille puhlumyyjille että minulle ette soita tai jos soita niin täytyy olla oikeesti halpa… Viimeksi olin kebapilla niin teidän myyjä soitteli ja latasi 20 min ajan osta osta osta osta ni se ruoka oli jo kylmä kun aloin syömään. Kieltäkää moinen häiriköinti työ niin saa syyä rauhassa kebapia. Tarvii aina sanoa tuhat kerta että ei kiitti.

Minä olen tummaiho niin minulla on vähän hankala ymmärrä suomi niin teillä vaan sanotaan tuhat kertaa ja niin nopeesti etten mä uskalla tilata. Kerron sen uuesti nii sit se puhuu yhtä nopuasti ni mikä järki. Se on varma että puhluliittymiä ei tule jos ei saa ehdot selvä.

Käyttäjätaso 2

Ikävä kuulla, että tarjous ei ole ollut mieluinen :/ Ilmeisesti tuo “henkilökohtainen tarjous” on viestissä tarkoittanut, että päivityksen voi tehdä suoraan sen henkilökohtaisen viestin kautta ja ei vaadi muuta yhteydentottoa asiakaspalveluumme. 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1

Normaalihintaisen tuotteen yhteydessä ei voi käyttää sanaa “tarjous”. Markkinoinnissa ja viestinnässä menty hyvin pieleen.

 

Käyttäjätaso 7

Normaalihintaisen tuotteen yhteydessä ei voi käyttää sanaa “tarjous”. Markkinoinnissa ja viestinnässä menty hyvin pieleen.

Hyvin hyvin pieleen on menty ja Nasse-setä on hyvin vihainen. :astonished:

No ihan oikeasti esim. Oma Elisassa on “henkilökohtaisia tarjouksia” runsaasti , joiden hinta on täsmälleen sama kuin vapailla markkinoilla.

Haluaisin todellakin kuulla elisalaisilta , että mitä ne sellaiset tarjoukset ovat ja mikä niistä tekee henkilökohtaisia?????

Minä olen tottunut sellaiseen , että tarjous on edullisempi kuin normaali hinta.

 

Käyttäjätaso 2

Pahoittelut vielä omasta puolestani. Joudutaan nyt hiukan tarkemmin vielä selvittelemään tilannetta. Palataan asiaan täältä suunnalta kun ollaan saatu vastausta.

Käyttäjätaso 4

Kiitos tarkkasilmäisistä huomioista! Olemme nyt saaneet viestinnältä vastauksen:

“Moi! Käsi pystyyn virheen merkiksi. Harmillisesti kävi niin, että ilmaisun olisi pitänyt selkeämmin olla muodossa, että myöhemmin on tulossa henkilökohtainen viesti, josta saa helposti suoraan tilattua itselleen Elisa Viihde Premiumin. Otamme tästä opiksi ja olemme jatkossa entistä tarkempia.”

 

No ihan oikeasti esim. Oma Elisassa on “henkilökohtaisia tarjouksia” runsaasti , joiden hinta on täsmälleen sama kuin vapailla markkinoilla.

Minä olen tottunut sellaiseen , että tarjous on edullisempi kuin normaali hinta.

 

 

Kyllä olen nähnyt Oma Elisassa tarjouksia, joita ei ole “vapailta markkinoilta” saatavilla.

Esim. mobiililaajakaista 100M hintaan 9.90 eur/kk tuli vastaan naapurille viime viikolla, mutta ei sellaista kaikilla näy saati julkisena verkkokaupassamme. Lienee merkitystä silläkin, että mitä muita palveluita asiakkaalla jo on.

 

Osallistu keskusteluun