Elisa Viihteen Digiboksi alkanut lagaamaan

  • 4 syyskuu 2019
  • 5 kommenttia
  • 358 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Elisa viihteen digiboksi on alkanut lagaamaan. Kanavat vaihtuu viiveellä ja kanava on ensin sd tasoinen ja viivellä vaihtuu hd tasolle.
Tallenteita kun yrittää katsoo herjaa vain yhteysvirhettä -143 jne.
Tosi rasittava...eikö boksi pysy enää vauhdissa. meinaan vaihdoin dna valokuitu netin nopeutta 100 megasesta 400 megaseen. Ja vaikeudet alkoi sen jälkee. Elisan viihde boksi on lanilla kiinni reitittimessä. Mistähän vika johtuu. Boksi resetoitu useamman kerran.

onko muilla samaa vikaa. jokos olis aika päivittää uudempaan boksiin!??.

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tervetuloa OmaYhteisöön @juhajee!

Kannattaa resetoida myös tuo DNA:n modeemi nopeuden muuttumisen jälkeen, ettei nyt siitä jää kiinni tuo pätkiminen ja "yhteysvirhe" -ilmoitukset.

Lisäksi kannattaa tuolle digiboksille tehdä sisäisen muistin alustus sekä kokeilla perinteistä virtajohdon tuuletusta. Ohjeet näihin operaatoihin löytyy täältä.

Jos noista ei ole mitään apuja ja netti toimii muilla laitteilla täysin ilman ongelmia, kannattaa olla yhteyksissä yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään. Suosittelen myös tallentamaan jo tässä vaiheessa asiakasnumerosi omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiäsi sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Kun asiakasnumero on profiilissasi, nopeuttaa se huomattavasti asiointia OmaYhteisö-tiimin kanssa.
Tervetuloa OmaYhteisöön @juhajee!

Kannattaa resetoida myös tuo DNA:n modeemi nopeuden muuttumisen jälkeen, ettei nyt siitä jää kiinni tuo pätkiminen ja "yhteysvirhe" -ilmoitukset.

Lisäksi kannattaa tuolle digiboksille tehdä sisäisen muistin alustus sekä kokeilla perinteistä virtajohdon tuuletusta. Ohjeet näihin operaatoihin löytyy täältä.

Jos noista ei ole mitään apuja ja netti toimii muilla laitteilla täysin ilman ongelmia, kannattaa olla yhteyksissä yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään. Suosittelen myös tallentamaan jo tässä vaiheessa asiakasnumerosi omaan profiiliisi täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiäsi sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Kun asiakasnumero on profiilissasi, nopeuttaa se huomattavasti asiointia OmaYhteisö-tiimin kanssa.



joo nettinopeus kun nousi tilalle tuli uusi modeemi joten se ainan toimii ja muut laitteet jotka siinä kiinni lna piuhalla tai langattomasti.
Jeppulis...boksin muistin tyhjennys ja tehdasasetuksien palautus ja modeemin uudelleen käynnistys auttoi...nyt toimii hienosti taas eliisa viihe💪😙.kop kop
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mukava kuulla.

Kannattaa pitää nuo toimenpiteet muistissa korvan takana. Näiden tarpeellisuuteen saattaa törmätä aina ajoittain. Jos nyt sitten jossain vaiheessa käy niin, että näistä toimenpiteistä ei enää tunnu olevan apuja, saattaa laitevaihto tulla kysymykseen.

Tulevaisuutta ajatellen, on tuo asiakasnumero hyvä pitää profiilissa. Näin @OmaYhteisö-tiimi pääsee tarttumaan samantien härkää sarvista. Eli, jos et ole vielä aiemmilla ohjeilla tallentanut asiakasnumeroa profiiliisi kannattaa se tehdä nyt, ennen kuin unohtuu.
Käyttäjätaso 2
Moikka @juhajee!

Kiva kuulla että boksi lähti pelittämään saamillasi ohjeilla 🙂 Tosiaan jos joskus boksiin jonkilaista ongelmaa ilmenee, kannattaa kokeilla noita asiakastukisivujemme ohjeita 🙂

Osallistu keskusteluun