Tästä on oltu yhteydessä jo moneen kertaan yhteydessä Elisan tukeen, mutta sieltä ei ole saatu apua ja on peräti valehdeltu. Ongelma on siis seuraava: Digiboksi alkoi valittaa, että signaali liian heikko, eikä mikään kanava näkynyt. Digiboksin resetoiminen ei auta. Jos digiboksin resetoi niin, ettei verkkojohto ole kiinni, näkyvät sentään normaalit kaapelikanavat. Tallenteiden ja vuokraleffojen katselu onnistuu normaalisti.
Muutaman kerran on onnistunut katsoa päivä tai pari maksamiani kanavapaketteja, mutta sitten digiboksi alkaa valittaa taas samaa IP-signaalia. Jos kanavan jättää yhdelle tietylle kanavalle, ei ongelmaa välttämättä esiinny, mutta jos erehtyy vaihtamaan kanavaa, välähtää uuden kanavan kuva ja tulee ilmoitus signaalin heikkoudesta, eikä enää mikään kanava näy.
Elisan asiakaspalvelu ei vastannut kysymykseeni korvauksista mitenkään. Minulla on siis 6kk määräaikainen kanavapaketti, josta maksan täyden hinnan näkemättä kuitenkaan mitään sisältöä.