Mitä teen? Elisa Viihteen kaukosäädin lopetti toimimasta ja nyt emme voi hyödyntää laitetta ollenkaan. Mistä uusi?
Uuden kaukkarin pääsee tilaamaan täältä.
Premium Viihde jos on kyseessä niin täältä.
Onko Viihteen ehdot muuttuneet? Aiemmin ymmärtääkseni laitteilla oli ns. ikuinen takuu eli sopimuksen voimassa ollessa rikkoutuneiden laitteiden tilalle sai uudet veloituksetta.
Uuden kaukkarin pääsee tilaamaan täältä.
Premium Viihde jos on kyseessä niin täältä.
Onko Viihteen ehdot muuttuneet? Aiemmin ymmärtääkseni laitteilla oli ns. ikuinen takuu eli sopimuksen voimassa ollessa rikkoutuneiden laitteiden tilalle sai uudet veloituksetta.
Takuuvaihtona menee tottakai siinä missä muutkin tuotteet. Jos taas kaukosäädin on hukkunut, koira syönyt, vauva kuolannut tms. niin sitten ei mene takuuseen.
Uuden kaukkarin pääsee tilaamaan täältä.
Premium Viihde jos on kyseessä niin täältä.
Onko Viihteen ehdot muuttuneet? Aiemmin ymmärtääkseni laitteilla oli ns. ikuinen takuu eli sopimuksen voimassa ollessa rikkoutuneiden laitteiden tilalle sai uudet veloituksetta.
Takuuvaihtona menee tottakai siinä missä muutkin tuotteet. Jos taas kaukosäädin on hukkunut, koira syönyt, vauva kuolannut tms. niin sitten ei mene takuuseen.
Niinhän se on , mutta en kyllä
Siis olisi silloin kohtuullista kertoa kysyjälle , että jos se pulikka vain yksinkertaisesti lakkasi toimimasta ilman asiakkaan omaa syytä , niin hän saa uuden veloituksetta eikä vain tarjota ostovaihtoehtoa.
Uuden kaukkarin pääsee tilaamaan täältä.
Premium Viihde jos on kyseessä niin täältä.
Onko Viihteen ehdot muuttuneet? Aiemmin ymmärtääkseni laitteilla oli ns. ikuinen takuu eli sopimuksen voimassa ollessa rikkoutuneiden laitteiden tilalle sai uudet veloituksetta.
Takuuvaihtona menee tottakai siinä missä muutkin tuotteet. Jos taas kaukosäädin on hukkunut, koira syönyt, vauva kuolannut tms. niin sitten ei mene takuuseen.
Niinhän se on , mutta en kyllä
Siis olisi silloin kohtuullista kertoa kysyjälle , että jos se pulikka vain yksinkertaisesti lakkasi toimimasta ilman asiakkaan omaa syytä , niin hän saa uuden veloituksetta eikä vain tarjota ostovaihtoehtoa.
Tottakai! Mikalin vaan jo hoiti sen osuuden laittamalla linkin vianrajausohjeisiin kun epäillään kaukkarin olevan rikki
Tottakai! Mikalin vaan jo hoiti sen osuuden laittamalla linkin vianrajausohjeisiin kun epäillään kaukkarin olevan rikki
Laittakaa sitten sinne ohjeisiin selkeä maininta , että asiakkaalla on oikeus saada takuuna uusi laite. Nyt siellä on vain tarkistuslista ja ohjeet ottaa aspaan yhteyttä , mutta ei minkäänlaista mainintaa takuuvaihdosta eikä myöskään takuuehdoista.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi